BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Då är vi exakt lika långt gångna! 8+3 idag torsdag!
Super trött,mår illa, ryggvärk och rycker och drar i magen. Får även som en brännande/svidande känsla i övre magen u vid revbenen typ,någon annan som har så?
Super trött,mår illa, ryggvärk och rycker och drar i magen. Får även som en brännande/svidande känsla i övre magen u vid revbenen typ,någon annan som har så?
Vad skönt att höra att någon mer har så.. man blir ju orolig ibland fick missfall i juni så det ligger ju i bakhuvudet :(
Åh vad kul att det är så många i tråden :)
Jag plussade igår med CB digital och har tidigare fått neg med rfsu stickor. Ska ta en ny sån sticka i helgen och se om det blir + då :) Tror det var för tidigt innan eftersom CB visade 1-2.
Om jag nu är gravid så har jag också BF nångång slutet på maj/ början på juni :D
Skulle vara så kul att dela denna upplevelsen med er och diskutera hur man känner och hur allt går.
Just nu har jag haft ömma bröst i över en veckas tid och varit lite yr.
Dock fick jag en jättevarm känsla längst ner i magen (nästan mellan benen) nu idag och blir nojig om det är ett missfall på g..? :(
Någon som har råd?
Lycka till alla så hörs vi!
Jag mår relativt bra, mest trött och känner mig plufsig ????
Och så drabbas jag ofta av akut hunger, och då är jag oftast så oförberedd att det som finns närmast till hands slinker ner = inte alltid så bra val.
Hur mår du?
Blev missfall för vår del :,( så ledsna o besvikna :,(
Blev missfall för vår del :,( så ledsna o besvikna :,(
Innaj, så ledsamt! Kramar!