BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
"sockersötaste" skulle det såklart stå
Oj evakuerade...det lät besvärligt. Hoppas att det inte var av någon allvarlig anledning.
Ja, du är absolut i din fulla rätt att byta BM. Allt beror nog bara på hur många lediga tider de har, om de tar in nya graviditeter och hur flexibla de kan vara. Men min känsla är ändå att både gyn, kvinnoklinkiker och MVC ändå är rätt förstående. Eller så har jag bara haft tur
Men jag tycker absolut att du ska höra med dem. Fråga med din dockersötaste stämma så löser det sig garanterat
Åh nej, vilken otur. Men tänk att ni kommer att ha en torr och fräsch lägenhet när ni kommer tillbaka
Min första tanke på anledning till evakuering var brand, så vattenskada är ju iaf snäppet bättre
Hoppas att det går bra med roddandet av tidsbokning och så vidare idag
Själv ska jag berätta för min chef idag att jag är gravid. Är supernervös eftersom jag är på föräldraledighet redan. Blir nog inte jättepoppis, haha.
Jessan; det är ju underbart, grattis igen till det fina resultatet
Men vad roligt, hur stora är oddsen? Grattis!
Jag bor i Gottsunda vanligtvis, men bor i barack i Kvarngärdet för tillfället p.g.a fuktskador i vår lägenhet. Var bor du själv? Är det första barnet?:)
Får jag hoppa in här? :) bf enligt app 22 maj, andra barnet. Har en son på 2 år :)