• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Josefine0811

Hej jag hoppar in här om det går bra :) pussade idag så om allt går som det ska blir det bf 4/5.

Jag har två killar sedan innan födda 08 och 11

• corran
    Josefine0811 skrev 2014-08-28 20:17:41 följande:

Hej jag hoppar in här om det går bra :) pussade idag så om allt går som det ska blir det bf 4/5.

Jag har två killar sedan innan födda 08 och 11

Grattis till plusset! :D
  • bohan85
    corran skrev 2014-08-28 19:50:04 följande:

Har ni mycket växtvärk redan? Jag är bara i v 3+5 och har sån sjuk mensvärk till och från!! Antar att det är väktvärk, det stårlar ända ut i benen ibland..

Jag har också mycket mensvärk till och från, trodde inte det skulle komma så här tidigt, är i 4+6 idag och har känt såhär ända sedan ca 7 dagar innan BIM men det har blivit kraftigare. Är första barnet.
  • Missk37

Jag har haft växtvärk typ sen en och en halv vecka tillbaka, kommer några timmar om dagen.

Är själv i chock att vi har plussat, har ni ringt BVC för inskrivning?

• Jesssb

Har ni mycket växtvärk redan? Jag är bara i v 3+5 och har sån sjuk mensvärk till och från!! Antar att det är väktvärk, det stårlar ända ut i benen ibland..

Jag har haft konstant molvärk sedan ÄL+2 med samma känsla som du, att det strålar ut i benen ibland. Nu har den börjat ge med sig lite och kommer mest kvällstid tillsammans med lätt illamående.
  • Ise

Jag tänkte skriva in mig typ nästa vecka. Letar bm. Gick på mammamia på söder förra gången men skulle ev vilja ha en annan. Någon som har tips på bra i centrala Stockholm?

• Sajood

Hoppar in här. Fick positivt graviditetstest häromdagen och bf borde vara kring 4 maj. Har en dotter på 10 månader och vi ser fram emot ett syskon.

• Acire94

Hej på er, vill inte skrämmas eller så...men igår skrev jag att jag hade ordentlig mensvärk, igår kväll fick jag åka in till sjukhuset och jag blev inlaggd. De vet inte vad det är än, hoppas verkligen bebisen är kvar för jag har ju inte blödit....kram på er!

• Zorro

Usch det låter inte så kul corran. Hoppas det går över snart. Själv har mitt illamående gått över så nu känner jag mig heeeelt normal. Skulle aldrig kunna gissa på att jag var gravid om jag inte visste om det!

Jag funderar på när det är dags att ringa MVC. Med sonen ringde jag rätt snabbt men nu känns det som att det inte är så bråttom. =)
Svar på tråden BF MAJ 2015