BF MAJ 2015
Jag fick första plusset för två dagar sen på bim-5. Andra barnet och bf 2 maj om allt går vägen.
Vågar inte tro att det ska gå vägen riktigt än då vi hade ett MF i april ...
Men man får hålla tummarna ????
Jag fick första plusset för två dagar sen på bim-5. Andra barnet och bf 2 maj om allt går vägen.
Vågar inte tro att det ska gå vägen riktigt än då vi hade ett MF i april ...
Men man får hålla tummarna ????
Ska va och inte ? Haha
Vart i landet finns ni?
Jag bor i Göteborg, Hisingen som framgår av mitt användarnamn
Började störtblöda idag....
:(
När har ni tänkt börja skriva in er? Vi gjorde det rätt snabbt i våras men fick boka av. Kanske bättre ändå att fixa det nu direkt så man har en tid om liten stannar där inne?
Jag funderade på att ringa idag men tänkte att det kanske är lite tidigt? Jag vet inte. Imorgon har jag Bim. Kanske ringer då :)
Varför fick ni boka av sist? Mf?
Jag har inga symtom alls, men är bara i vecka 3+5.. Men man blir lite orolig. Är det någon som ska göra ett tidigt VUL? Om man inte tidigare haft komplikationer så får man betala det själv, typ 600kr tror jag. Jag har inte varit gravid tidigare, men känner mig orolig.
Vi fick inskrivningstid 18e september och ska då också göra UL. Så tills dess är det bara att vänta och hoppas liten stannar där inne
Mina 3-4 närmsta vänner vet/kommer snart få veta om graviditeten. De visste med första barnet och vid missfallet. Stödet kan va skönt att ha om det går åt helvete och går allt bra är det lika gott att de vet så man kan tycka synd om sig själv när man mår som sämst. För mig var det så skönt att de visste
Tror även vi tidigt kommer berätta för våra föräldrar om jag blir dålig eftersom vi nog så kommer önska en hel del hjälp från dem med vår tvååring
Hej! Jag är 32 år och har två barn, en pojke född -08 och en flicka född -10.
Denna grav var inte planerad då vi tajmade en sprucken kondom med ägglossning. Men lika glada för det är vi!
Mitt hcgvärde är lite i lägsta men läkaren sa att jag inte ska oroa mig.
Jag har mjölk i brösten, huvudvärk och sånt illamående (kräks ej) som gör att jag inte vill äta nått alls. Morgonen går an men resten av dagen är jag i en dimma!
är i v 4+3
Morrn!