Inlägg från: niiina |Visa alla inlägg
  • niiina

BF MAJ 2015

Hej tjejer!

Jag tror att jag precis fick ett plus på min sticka!! Gaaah!

Är på BIM -5 och strecket är svagt.. men jag ser det

• niiina

Glömde säga GRATTIS till er alla! Blev lite självupptagen efter beskedet.

Det kommer för övrigt bli en seg väntan över helgen innan jag testar igen och kommer känna mig mer säker. Vi ska bort till ett par vänner så jag tänker inte ens besätta för min sambo om detta. Vill ostört kunna fira med den ev blivande pappan. Vill bara ha måndag nu

Tror inte jag känner av några tecken för övrigt.

Hur gjorde ni när ni plussade? Testade ni ihop med er partner eller berättade ni resultatet i efterhand?

Och när i graviditeten plussade ni?

• niiina

Jag har faktiskt haft lite mer flytningar från äl till idag. Vita lite krämiga. I vanliga fall är jag rätt torr vid denna tiden i månaden.

Hoppas för dig Nostslgity!

• niiina

#17 Jag håller mina tummar för att ni får behålla detta foster! Grattis och lycka till! :)

#19 Är inte riktigt säker. Tror att tappen brukar mjukna, sjunka ner och öppna sig när mensen närmar sig. Stämde på mig förra månaden när mensen skulle komma men nu sitter den högt och är stängd. Vänta och se lite. Det är inte så bra att gräva mkt ;)

• niiina
    hisingenftw skrev 2014-08-23 12:44:05 följande:

Vart i stan bor ni?

Jag bor i Härlanda :)
  • niiina

Du vill inte bli gravid eller? Enda rådet är att vänta ett par dagar till nästa test antar jag. Antingen kommer ett plus eller mens.

Millannn skrev 2014-08-23 16:07:23 följande:

Hej!

Jag hade BIM igår 22 aug men ingen mens har setts till. Jag hade oskyddat sex den 7 aug och ägglossning där nånstans! Vi hade avbrutet men jag fick hans försats i mig. Senaste mensen var 25 juli och min mens är aldrig sen men jag tog test idag men det var negativt, vad göra nu? :( hjälp tack!!

• niiina

Ett STORT grattis till era plus!

Jag testade ju svagt positivt på tre olika test i torsdags och fredags men har ännu inte berättat något för min sambo eftersom att vi sovit borta hos vänner i helgen. Nu kom vi just hem igen och efter att sambon kommit ut från duschen ska vi ta ett gemensamt test. Hoppas att det fortfarande visar + och ett lite tydligare sådant. Är så spänd på va testet visar och hans reaktion

Har isf BF 3 maj.

• niiina

Grattis igen till era + Och lycka till er som ska testa snart. Håller mina tummar hårt för er!

I eftermiddags testade vi ihop och fick ett klart och tydligt streck på två olika test. (Bim-2)

Sambon som nästan varit lite inställd på att hans soldater inte fungerar blev både chockad, glad och rörd. Helt underbar reaktion som jag aldrig kommer glömma! ????<3

• niiina
    binne1980 skrev 2014-08-25 10:41:39 följande:

Började störtblöda idag....

:(

Nej! Jag är så ledsen för er!
    Kram!
Svar på tråden BF MAJ 2015