• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Memmis1

Hej tjejer hoppar in här om ja får Skrattande

Plussa igår första barnet.

Vi har försökt i nästan fyra år så lyckan är enorm!

BF beräknat till 30 april.

Jag är 24år och bor i GBG på hisingen Skrattande

• Acire94

Hej!
    Plussade precis med digital test på bim+14 (jag har lutealfas på 10 dagar så visste att den var sen) :D Har försökt i 6 månader och fått ett missfall i v.5 så är överlycklig men kommer nog vara nervös varenda gång jag går på toan så det inte kommer något blod ;)

Det är första barnet och jag är nyss fyllda 20 :)

• niiina

Ett STORT grattis till era plus!

Jag testade ju svagt positivt på tre olika test i torsdags och fredags men har ännu inte berättat något för min sambo eftersom att vi sovit borta hos vänner i helgen. Nu kom vi just hem igen och efter att sambon kommit ut från duschen ska vi ta ett gemensamt test. Hoppas att det fortfarande visar + och ett lite tydligare sådant. Är så spänd på va testet visar och hans reaktion

Har isf BF 3 maj.

• hisingenftw
    niiina skrev 2014-08-23 19:19:15 följande:
    Jag bor i Härlanda :)
    Där bodde vi nästan innan kan sakna Skatås ibland väldigt mycket ...
  • Magda 01

Hej hoppar in här ð???
    Jag bor i Stockholm och är 35 år jag och min man har försökt att få barn 1.5 år nu
    Och jag hoppas det tar sig den här gången vi har provat med varannan dag 7 till 21 :)
    Bim den 7/9
    Grattis till alla + ð???

• Nostalgity

Hejsan. Imorgon ska jag alltså testa mig för första gången, å är jag inte gravid så börjar jag bli sjuk lr nå :-P. Molningar i tjejmagen som ilar ut i ljumskarna.skorna, trött i ryggslutet,trött, känslig, halsbränna..you Name it! Men..vad heter clearblue s test där + lr - kommer digitalt? Alltså inte dessa med vecko indikator. Hittar de inte på internet. Är imorgon på äl +10 eller +12. Vill veta hur pålitligt det är såhär tidigt. Har massor av molvärk å de sliter å drar! Å med tanke på andra symptom så bör jag ha rätt hög hcg halt.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • labradoren

Här skulle jag gärna vara med om jag får

Plussade igår!! BF är 2 Maj Glad

Är 28 år, bor i Kalmar, har en dotter född 2011 :)

Grattis alla till era fina Plus

• binne1980
    Nostalgity skrev 2014-08-24 19:16:29 följande:

Hejsan. Imorgon ska jag alltså testa mig för första gången, å är jag inte gravid så börjar jag bli sjuk lr nå :-P. Molningar i tjejmagen som ilar ut i ljumskarna.skorna, trött i ryggslutet,trött, känslig, halsbränna..you Name it! Men..vad heter clearblue s test där + lr - kommer digitalt? Alltså inte dessa med vecko indikator. Hittar de inte på internet. Är imorgon på äl +10 eller +12. Vill veta hur pålitligt det är såhär tidigt. Har massor av molvärk å de sliter å drar! Å med tanke på andra symptom så bör jag ha rätt hög hcg halt.

Håller tummarna hoppas vi får höra vad testet.sa snart ;)
  • Nostalgity

Jag återkommer imorgon bitti lr tisdag om besked:-P.

binne1980 skrev 2014-08-24 20:32:57 följande:

Håller tummarna hoppas vi får höra vad testet.sa snart ;)

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
Svar på tråden BF MAJ 2015