• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Nostalgity

Var det någon av er som hade vita flytningar från äl.fram.till +et? Samt och eller, ilande smärta i ljumsken ut till ryggen?

Vet inte vart jag ska ställa denna fråga, men de bara känns som att jag är gravid.

Har aldrig känningar i nedre delarna annars.

Har två barn sen innan. Kan som tidigast testa på måndag.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • niiina

Jag har faktiskt haft lite mer flytningar från äl till idag. Vita lite krämiga. I vanliga fall är jag rätt torr vid denna tiden i månaden.

Hoppas för dig Nostslgity!

• MiaIa90

Jag hoppas jag får hoppa in här om ca 2veckor. 
    Har precis haft äl så håller tummarna på att de kan ta sig. 
    Har försökt få barn i 3år nu.

• zazzyzaz

Jag testade direkt på morgonen båda gångerna och visade min man att minsann var där en bebis och det är därför jag gråter för allt. Jag är super känslig när jag är gravid och förra gången påverkade hormonerna mig så mycket att jag blev sjukskriven för det i vecka 18. Var någonstans i Sverige bor ni?

• Nostalgity

Jag hoppas så innerligt! är väldigt känslig också. Utbildar mig till sköterska å senaste dagarna har jag inte äns kunnat se på tv när dom opererar fingrar :-S..

niiina skrev 2014-08-21 17:03:54 följande:

Jag har faktiskt haft lite mer flytningar från äl till idag. Vita lite krämiga. I vanliga fall är jag rätt torr vid denna tiden i månaden.

Hoppas för dig Nostslgity!

• bohan85
    Nostalgity skrev 2014-08-21 16:57:29 följande:

Var det någon av er som hade vita flytningar från äl.fram.till +et? Samt och eller, ilande smärta i ljumsken ut till ryggen?

Vet inte vart jag ska ställa denna fråga, men de bara känns som att jag är gravid.

Har aldrig känningar i nedre delarna annars.

Har två barn sen innan. Kan som tidigast testa på måndag.

ja vita flytningar och ont över vad jag tror är vä äggstock samt mensmol
  • hisingenftw

Jag fick första plusset för två dagar sen på bim-5. Andra barnet och bf 2 maj om allt går vägen.

Vågar inte tro att det ska gå vägen riktigt än då vi hade ett MF i april ...

Men man får hålla tummarna ????

• Nostalgity

Livmodertappen sitter väldigt lågt! Ska den göra de 6-9 dagsr innan ev Mens?

bohan85 skrev 2014-08-21 17:59:00 följande:

ja vita flytningar och ont över vad jag tror är vä äggstock samt mensmol

• MiaIa90

Vad hade ni för symtom nu när ni fick+?
    Jag väntar på spänning på bim dagen. 

Svar på tråden BF MAJ 2015