Inlägg från: Nostalgity |Visa alla inlägg
  • Nostalgity

BF MAJ 2015

Var det någon av er som hade vita flytningar från äl.fram.till +et? Samt och eller, ilande smärta i ljumsken ut till ryggen?

Vet inte vart jag ska ställa denna fråga, men de bara känns som att jag är gravid.

Har aldrig känningar i nedre delarna annars.

Har två barn sen innan. Kan som tidigast testa på måndag.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Jag hoppas så innerligt! är väldigt känslig också. Utbildar mig till sköterska å senaste dagarna har jag inte äns kunnat se på tv när dom opererar fingrar :-S..

niiina skrev 2014-08-21 17:03:54 följande:

Jag har faktiskt haft lite mer flytningar från äl till idag. Vita lite krämiga. I vanliga fall är jag rätt torr vid denna tiden i månaden.

Hoppas för dig Nostslgity!

• Nostalgity

Livmodertappen sitter väldigt lågt! Ska den göra de 6-9 dagsr innan ev Mens?

bohan85 skrev 2014-08-21 17:59:00 följande:

ja vita flytningar och ont över vad jag tror är vä äggstock samt mensmol

• Nostalgity

Hehe jag brukar inte gräva :-P. Det är ju så långt kvar tills jag ska ha mens så.tycker de är lite tidigt isåfall

niiina skrev 2014-08-21 21:33:31 följande:

#17 Jag håller mina tummar för att ni får behålla detta foster! Grattis och lycka till! :)

#19 Är inte riktigt säker. Tror att tappen brukar mjukna, sjunka ner och öppna sig när mensen närmar sig. Stämde på mig förra månaden när mensen skulle komma men nu sitter den högt och är stängd. Vänta och se lite. Det är inte så bra att gräva mkt ;)

• Nostalgity

Hejsan. Imorgon ska jag alltså testa mig för första gången, å är jag inte gravid så börjar jag bli sjuk lr nå :-P. Molningar i tjejmagen som ilar ut i ljumskarna.skorna, trött i ryggslutet,trött, känslig, halsbränna..you Name it! Men..vad heter clearblue s test där + lr - kommer digitalt? Alltså inte dessa med vecko indikator. Hittar de inte på internet. Är imorgon på äl +10 eller +12. Vill veta hur pålitligt det är såhär tidigt. Har massor av molvärk å de sliter å drar! Å med tanke på andra symptom så bör jag ha rätt hög hcg halt.

• Nostalgity

Jag återkommer imorgon bitti lr tisdag om besked:-P.

binne1980 skrev 2014-08-24 20:32:57 följande:

Håller tummarna hoppas vi får höra vad testet.sa snart ;)

• Nostalgity

Hej. Är de någon som.är bra på att hitta sidor? Jag bröt.upp cb digital med - lr +... ONTE det med vecko indikator! Och jag ser ett starkt streck som.jag förmodar är kontroll strecket...å de ena.lite svagare förmodar jag är test strecket. Men de kom - i rutan. Jag skulle vilja ha detta till att de är pos men för tidigt. Någon.som.vet om de alltid kommer två streck?

• Nostalgity

Gör de när jag kommer hem.

Frökenherman skrev 2014-08-25 11:16:56 följande:

Du har nog plussat låter det som :)  Kan du ta en bild på testet och lägga in? 

• Nostalgity

Ni som "följde" mig tidigare..jag är 2 dagar över tiden. Testade mig för 5 dagsr sen men fick -, sen dess har jag gett upp haha!

Fryser som en tok, flytningar,mensvärk/molvärk/stickningar.. Haft sen äl. Får små duster av illamående efter jag ätit. Väntar tills nästa vecka med å testa igen.

Någon som varit med om att tappen sitter så lågt att det gör ont o blöder vid samlag? :-/

Skumt.

• Nostalgity

Hehe jag har tänkt som så att i mina andra graviditeter så har jag plussat på bim -3, nu när jag inte gjorde det så tror jag det är kört :-P... Känns som mensen kommer nörsomhelst.. Känner att det "rinner" o så tittar jag..då är de bara flytningar hehe. Har så mycket med skolan å barnen så jag tänker att att man kan ha roligare för pengarna än å köpa gravtest om ändå mensen skulle dyka upp, så var det bara slöseri hehe. Men på måndag testar jag nog om den inte dykt upp

niiina skrev 2014-08-29 21:54:58 följande:

TESTA!! Blir så nyfiken! Hur lyckas du hålla dig? Jag har testat flera gånger efter mitt första + t o m

• Nostalgity

Ja med så många test så skulle jag nog testa var 4e timma haha.

Jag avslutar studierna i dec

Ibland gäller de å lyssna på sinnet å istället njuta av avbrottet...motivationen dyker upp när man är redo igen

niiina skrev 2014-08-29 22:54:28 följande:

Jag håller mina tummar för dig!

Lite sent nu men annars kan man ju köpa billiga test på nätet. Jag köpte 21 tester för 100 kr. Rätt Ok pris och guud vad man kan slöstesta sen

Jag minns faktiskt inte när jag plussade med mina söner, tror det kan skilja sig från grav till grav.

Hur långt har du kommit i din utbildning föresten? Jag har läst 5 av 6 terminer men har av någon märklig anledning avbrutit studierna. Trodde jag snabbt skulle komma tillbaks men har ingen som helst motivation :-/

• Nostalgity

Någon i tråden som haft Mensblod trots Graviditet?

• Nostalgity

Alltså, jag blödde i 3 dagar..inte sparsamt. Kändes som äggstockarna skulle gräva sig ur kroppen i några timmar..gick sen över. När jag har mens så brukar jag endast ha huvudvärk - inge smärta.. Men ingen huvudvärk denna gång. Nu har jag fortfarande halsbränna, stickningar och väldigt känsligt humör

Troyanen skrev 2014-09-08 12:33:03 följande:

Jag! Blödde från måndag - fredag. Inte mycket, men det kom ändå blod. Kunde ha uppehåll i 5-6 timmar, sedan så kom det igång igen. Min läkare sa att jag skulle ta ett test efter en vecka, så imorgonbitti gör jag ett gravtest. Men detta är vanligt har jag märkt. Har du ont?

• Nostalgity

Bör tilläggas att jag inte vet om jag varit gravid överhuvudtaget :-P

Nostalgity skrev 2014-09-08 13:44:32 följande:

Alltså, jag blödde i 3 dagar..inte sparsamt. Kändes som äggstockarna skulle gräva sig ur kroppen i några timmar..gick sen över. När jag har mens så brukar jag endast ha huvudvärk - inge smärta.. Men ingen huvudvärk denna gång. Nu har jag fortfarande halsbränna, stickningar och väldigt känsligt humör

Svar på tråden BF MAJ 2015