BF MAJ 2015
Plussade i fredags. Bf 5 maj :)
Plussade i fredags. Bf 5 maj :)
Jag bor i Bromma, Stockholm.
Inga som helst gravsymtom än. Hade lite vita krämflytningar från äl till äl +10 då jag plussade.
Någon som vill skapa en Facebook grupp för BF maj 2015? jag vet inte riktigt hur man gör haha :-S
Någon som vill skapa en Facebook grupp för BF maj 2015? jag vet inte riktigt hur man gör haha :-S
Hej. Är de någon som.är bra på att hitta sidor? Jag bröt.upp cb digital med - lr +... ONTE det med vecko indikator! Och jag ser ett starkt streck som.jag förmodar är kontroll strecket...å de ena.lite svagare förmodar jag är test strecket. Men de kom - i rutan. Jag skulle vilja ha detta till att de är pos men för tidigt. Någon.som.vet om de alltid kommer två streck?
Började störtblöda idag....
:(
Jag bokade precis. Fick tid i v 8+6. Känns som en evighet!
Jag har inga symtom alls, men är bara i vecka 3+5.. Men man blir lite orolig. Är det någon som ska göra ett tidigt VUL? Om man inte tidigare haft komplikationer så får man betala det själv, typ 600kr tror jag. Jag har inte varit gravid tidigare, men känner mig orolig.
Jag är i v 3+6. Inga symtom, mår som vanligt. Har bim idag och bruna flytningar. Plussade för några dagar sedan. Behöver jag vara orolig för flytningarna? ????
Stort grattis! ????
Hejsan! hoppar in här!
BIM imorgon och BF 4 maj ca. Gick in i vecka 5 idag! Plussade 4 dagar innan beräknad mens!
hade precis påbörjat utredning om barnlöshet och skulle starta min första kur med pergotime nu efter denna mensen! Det räckte alltså förmodligen med en spolning :)
Hejsan! hoppar in här!
BIM imorgon och BF 4 maj ca. Gick in i vecka 5 idag! Plussade 4 dagar innan beräknad mens!
hade precis påbörjat utredning om barnlöshet och skulle starta min första kur med pergotime nu efter denna mensen! Det räckte alltså förmodligen med en spolning :)
Hejsan! hoppar in här!
Varför ska du göra VUL? Jag funderar på att göra det i V8 privat.
Åh jag undrar också om VUL
Jag ringde MVC igår och fick tid den 2 oktober :-/ huuur ska jag kunna vänta så länge?? :'-)
Är i vecka 4+3 idag ju
Hoppar in i tråden :) BF den 2maj ! Har inte berättat för någon då det känns tryggast att göra det efter v12. Dock kommer många snart märka det då jag slutat röka, har ett paket i fickan på jobbet så folk tror att jag röker :P
Jag har bim idag (3+6). Ni som också ligger runt bim, har ni några symtom? Jag känner ingenting än. Har haft bruna flytningar det senaste dygnet, vilket gör mig orolig. Någon annan? :S
Jag har BF 5 maj. Blir lite avundsjuk på alla som känner gravsymtom! Vill också känna :)
Grattis! :)
Jag ska på inskrivning 30/9. Är då i vecka 8+6 :)
Serahjay Håller tummarna för dig!