Inlägg från: aalexxandra92 |Visa alla inlägg
  • aalexxandra92

BF MAJ 2015

Hej!

Mitt namn är Alexandra, 22 år från Stockholm. Plussade i helgen och är beräknad till den 2 maj 2015. Jag håller tummarna att allt går som det ska eftersom det är sååå tidigt

Har sedan tidigare en dotter som heter Juni som föddes i juli 2013. Så mellan barnen kommer det bli 1 år och 10 månader så kul!!

Grattis till er alla andra till era plus!!!

• aalexxandra92

Åh jag undrar också om VUL

Jag ringde MVC igår och fick tid den 2 oktober :-/ huuur ska jag kunna vänta så länge?? :'-)

Är i vecka 4+3 idag ju

• aalexxandra92
    Frökenherman skrev 2014-08-26 17:05:18 följande:

Varför ska du göra VUL? Jag funderar på att göra det i V8 privat.

Nej jag ska inte göra något VUL, fick tid för inskrivning bara

Undrade bara hur och var och varför man gör VUL
  • aalexxandra92
    niiina skrev 2014-08-26 17:04:08 följande:

Jag är i v. 4+0 idag och fick idag en inskrivningstid den 16e September. Är då i v. 7+0
    Det känns som en evighet dit!

Undrar lite över hur ni kommer göra med avslöjandet av er graviditet?
    Jag tycker egentligen inte att det gör något ifall de närmsta vet tidigt, jag kommer ändå att berätta ifall jag skulle få mf, ändå tar det emot. Hade velat känna mig lite mer säker på att detta kommer gå bra.

Hur tänker ni?

Jag fick inskrivning 2 oktober och är då i vecka 10 eller 11 då tror jag :-P är i vecka 4+3 idag

Vi har berättat för våra föräldrar bara, för jag tänker som dig, man vill ju ändå att de ska veta ifall något går snett... Resten av släkten och vänner får veta tidigast v 12

Håller tummarna att alla här inne får behålla sina små i magen <3
  • aalexxandra92
    Theoblyoneee84 skrev 2014-08-26 19:21:50 följande:
    Vad kul, då är vi exakt lika gången :D är också född 92.

Vi kommer vänta att berätta till vecka 12, det gjorde vi med sonen med och det känns som det bästa :)
    Åh vad kul! Vart bor du någonstans då? såg att du har ett tidigare barn på 1,5 år... jag har ett tidigare barn som är 1 år och 3 månader nu

Vad kul att träffa massa likasinnade!

Superkul att vi är så många i gruppen nu!
  • aalexxandra92
    Ise skrev 2014-08-27 21:01:10 följande:

Jag har gjort ett försök till att starta en BF majgrupp för oss som bor i Stockholm.

Jag hade en sådan grupp när jag väntade mitt första barn och vi håller ff ihop och hittar på saker vore skoj att göra en favorit i repris nu :)

Den heter "Majbebis 2015 Stockholm"

Vad kul!! Jag hänger på där med ????
Svar på tråden BF MAJ 2015