Anonym skrev 2014-08-21 12:08:11 följande:
men vad konstigt...jag skickade ett svar till dig förut, men verkar inte ha kommit. Märkt att inlägg försvinner ibland sen dem gjorde om FL.
är verkligen peppande att höra att LCHF fungerar för dig, gör mig mer motiverad att komma igång ordentligt med det.

tråkigt att du inte blev ordentligt bemött av dem, hoppas det blir bättre på tisdag. Är verkligen ett lotteri att få en bra läkare eller inte.
hur mycket minskar chanserna vid övervikt? vad har ni för BMI-gräns hos er? Är ju så olika över landet.
är bra eller tråkigt hur man ska säga att vi inte har fler att bolla med om detta. Är ju så mycket att tänka på.
Nu kan jag inte så mycket om immunförsvar, men läs runt här på fl och på nätet om det. läst om vissa som inte blivit gravida eller haft flera mf som fått hjälp. många får det inte här i sverige, utan fått vända sig utomlands. därav är väl i Aten ett känt ställe för det. men bara vad jag läst litegrann, vet inte grunderna så mycket. men var en tanke bara.
Ja, jag märkte det också, himla märkligt! Men nu när jag skulle skriva på detta så kunde man välja att vara anonym eller skriva med sitt namn. Märkligt.
Jaa, LCHF är perfekt!
Jag vet inte riktigt hur mycket chanserna påverkas vid övervikt, men jag har alltid fått höra att 5 kilo hit eller dit kan va avgörande. Så man behöver inte rasa 10-20 kilo för att bli gravid, utan varje kilo räknas, och det är ju en tröst.
Här har vi 30 i BMI gräns.
Ja, jag känner mig som en svamp just nu, som suger i mig allt jag kan inför mitt läkarbesök! Vill komma väl förberedd och veta vad jag ska säga! Så ska verkligen läsa på nu så jag vet.