BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag har inte haft några älflytningar. Hade det innan jag började äta p-piller med inte haft det sen jag slutade. Har köpt bisolvon och tänkt att testa det den här cykeln. Får se om det händer något.
Finns de någon mer här inne som har fått som mensvärk vid äl?
Jag har de denna gången och är obehagligt enligt appen ska ajg ha äl idag men inte sexat på idag men fredag lördag och i går se om sambon orkar i morgon haha:).
Ja, jag. Kände av äl väldigt tydligt denna gång.
Finns de någon mer här inne som har fått som mensvärk vid äl?
Jag har de denna gången och är obehagligt enligt appen ska ajg ha äl idag men inte sexat på idag men fredag lördag och i går se om sambon orkar i morgon haha:).
Jag var till en privatklinik i fredags, eftersom vi har försökt med barn nr 2 i över ett år får vi ingen hjälp via landstinget (när vi har barn sedan förr). Där konstaterade dem att jag hade jätte många ägg (men att de mest troligen inte är mogna när det lossnar) eftersom ägglossningstester visat att jag har ägglossning. Alla blodprover osv ser bra ut, men de sa ändå att det var typ PCOS.
När jag var där kände jag inte vidare något direkt, utan de sa att jag skulle försöka gå ner några kg i vikt och om det inte hänt något innan Januari 2015 skulle de skriva ut pergotime till mig.
Idag, 3 dagar efter besöket känner jag mig förvirrad, ledsen och rädd. Tänk om jag aldrig mer kan få barn? Var vårt första bara ren tur? Är det liksom lönlöst att ens försöka? kan PCOS försvinna helt? Ngn annan som har? Jag känner mig helt nere...
Hoppas jag med! :)
Hoppas de kan ta sig när amn känner av de startk
Jag är jämt orolig för att hamna i den situation du är i, och jag är så ledsen att du ska behöva uppleva detta :( ta en sak i taget nu. Börja med vikten, ha bebis som motivation. Sen får du tackla allt eftersom det kommer. Styrkekramar!
Jag var till en privatklinik i fredags, eftersom vi har försökt med barn nr 2 i över ett år får vi ingen hjälp via landstinget (när vi har barn sedan förr). Där konstaterade dem att jag hade jätte många ägg (men att de mest troligen inte är mogna när det lossnar) eftersom ägglossningstester visat att jag har ägglossning. Alla blodprover osv ser bra ut, men de sa ändå att det var typ PCOS.
När jag var där kände jag inte vidare något direkt, utan de sa att jag skulle försöka gå ner några kg i vikt och om det inte hänt något innan Januari 2015 skulle de skriva ut pergotime till mig.
Idag, 3 dagar efter besöket känner jag mig förvirrad, ledsen och rädd. Tänk om jag aldrig mer kan få barn? Var vårt första bara ren tur? Är det liksom lönlöst att ens försöka? kan PCOS försvinna helt? Ngn annan som har? Jag känner mig helt nere...