• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Dumma telefon.. Aja, ni förstår väl ändå vad jag skrev...

• SecretlyMe

Jag blir våtare kring äl. Bygga-brosekret har jag inte märkt av. Såg att fler undrar hur andra har.

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-18 17:54:59 följande:

Grejen är ju att vi tidigare haft sex kring äl (tydligen några dagar innan precis som nu) utan att det blivit något..

Idag har jag rätt ont av min äl.. Jag hoppas inte att det är en cysta :'( faktiskt inte haft denna känsla vid äl NÅNSIN. Inte denna molande värk som starkt liknar extrem mensvärk. Det strålar lixom ut i benen och bak i ryggen. Någon som kan lugna mig

mig..? :(

Jag har så vid varje ÄL :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-08-18 17:54:59 följande:
    Grejen är ju att vi tidigare haft sex kring äl (tydligen några dagar innan precis som nu) utan att det blivit något.. Idag har jag rätt ont av min äl.. Jag hoppas inte att det är en cysta :'( faktiskt inte haft denna känsla vid äl NÅNSIN. Inte denna molande värk som starkt liknar extrem mensvärk. Det strålar lixom ut i benen och bak i ryggen. Någon som kan lugna mig mig..? :(

Jag har så vid varje ÄL jag med, förra gången kunde jag inte ens stå upp utan det var bara att sätta sig och ha en värmekudde på magen och härda ut. Det går ju över väldigt fort också. :) hade du haft en cysta hade det nog gjort ont under en längre tid.
  • SecretlyMe

Tack för svar tjejer. Men det är första gången jag har så :/ haft ont hela dagen.. Molvärken blir rätt kraftig emellanåt, den går lixom i skov. Hade jag haft såhär förr hade jag inte oroat mig, men nu blir jag ju nojjig :(

• Alvolina
    Missyk skrev 2014-08-18 15:09:57 följande:

Får alla bygga-bro av Äl?

Nej, mina mest fertila dagar är när flytningarna är som vatten. Kan däremot ha det där mer slemmiga precis innan.
  • Alvolina
    NILE90 skrev 2014-08-18 18:25:23 följande:

Jag har så vid varje ÄL jag med, förra gången kunde jag inte ens stå upp utan det var bara att sätta sig och ha en värmekudde på magen och härda ut. Det går ju över väldigt fort också. :) hade du haft en cysta hade det nog gjort ont under en längre tid.
    Jag har haft ont av cystor tidigare. Mina sprack ca en vecka efter ägglossningen. I första skedet är det en smärta som är helt fruktansvärd. Du kan varken sitta, stå eller ligga ner och man får andas som vid en förlossning för att få luft. Det avtar rätt snabbt med en känsla av stark mensvärk. Anledningen till att det gör så ont är ju vätskan som hamnar i buken.
  • NILE90
    Alvolina skrev 2014-08-18 19:40:37 följande:
    Jag har haft ont av cystor tidigare. Mina sprack ca en vecka efter ägglossningen. I första skedet är det en smärta som är helt fruktansvärd. Du kan varken sitta, stå eller ligga ner och man får andas som vid en förlossning för att få luft. Det avtar rätt snabbt med en känsla av stark mensvärk. Anledningen till att det gör så ont är ju vätskan som hamnar i buken.

Jag anade det. Jag har aldrig haft en cysta men vid ÄL har jag nästan lika ont som första dagen vid mens och det kommer bara som en blixt från klar himmel.
  • Mandy1

Jag har inte haft några älflytningar. Hade det innan jag började äta p-piller med inte haft det sen jag slutade. Har köpt bisolvon och tänkt att testa det den här cykeln. Får se om det händer något.

• ammela

Joinar väl här istället för augustitråden då, mensen kom idag, trist, dock väntat i det stora hela men blev lite besviken då jag haft massa "känningar" sedan i onsdags och fick lite förhoppningar av det, men 20-25 % chans så va det ju inte helt oväntat.

Nytt BIM 13/9, 29 år, första barnet, andra försöket.

Svar på tråden BIM September 2014