BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ursäkta om jag är lite för ingående nu, men aldrig hade jag trott att man kunde bli så lycklig av att känna att det rinner till där nere! Har ÄL i dagarna och aldrig känt några ökade flytningar eller ändrad konsistens på dom förrän nu. Tror nog det är bisolvonet som gör susen nu!
Okej! :) vi är uppe i norrland haha, Sundsvall :) Fast jag har min lägenhet i Hudiksvall just nu då jag har mitt jobb här. Tillfällig anställning som vikarie. Vi letar bostadsrätt nu så när det är fixat flyttar jag upp och börjar leta jobb :)
Kan någon lägga till mig i listan? Beräknas ha ägglossning på torsdag så utifrån det har jag BIM 4/9, är 24år, 1:a barnet, 2:a försöket.
Ursäkta om jag är lite för ingående nu, men aldrig hade jag trott att man kunde bli så lycklig av att känna att det rinner till där nere! Har ÄL i dagarna och aldrig känt några ökade flytningar eller ändrad konsistens på dom förrän nu. Tror nog det är bisolvonet som gör susen nu!
Bor inte där permanent än, är för tillfället en Hälsing :) kul att hitta nån nära! :)
Jag är också från Sundsvall, kul att ha någon från sin egen stad här :)
Välkomna alla nya i tråden :)
Hur tänker ni alla med sexet? Har ni det varje dag kring ÄL eller varannan dag för att få fler och kvickare spermier? Vi har provat båda metoderna nu och vet inte riktigt vilken av dom som vi ska fortsätta med :)
Välkomna alla nya i tråden :)
Hur tänker ni alla med sexet? Har ni det varje dag kring ÄL eller varannan dag för att få fler och kvickare spermier? Vi har provat båda metoderna nu och vet inte riktigt vilken av dom som vi ska fortsätta med :)
Bor inte där permanent än, är för tillfället en Hälsing :) kul att hitta nån nära! :)