• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Elsa83

Attans då bebben84 men det kanske kan vara intressant det oxå? Jag har tillgång till mikroskop, tror ni man kan själv se hur pigga de där små ynglen är? ;)

• Elsa83

Ja färre men mycket mer aktiva och det är ju inte antalet som avgör utan att en orkar komma hela vägen fram ;)

Så tolkar jag det och är ju en seriös undersökning. Så här hemma ligger mannen i! Haha

• Elsa83

Ja färre men mycket mer aktiva och det är ju inte antalet som avgör utan att en orkar komma hela vägen fram ;)

Så tolkar jag det och är ju en seriös undersökning. Så här hemma ligger mannen i! Haha

• Stokke

Nu går jag al in!
    Tar bidrottninggele på kvällen och på morgonen, hittade även bisirvon hemma. Tog även det och min antibiotika.
    Hoppas att det tar sig den här månaden :)

• Missyk

Jag har en fundering till ang "bygga-bro-Äl".. Efter man har kommit blir det ju samma effekt, eller är detta bara om man är runt ÄL? Upptäckte detta idag..man blir lite knäpp av allt man läser ;)

• Gummsan
    JOLI skrev 2014-08-19 21:42:01 följande:
    Ännu ingen mens, och pappsen kläckte ikväll att jag ska bli storasyster igen! Haha skum känsla, ett litet sladdissyskon samtidigt som jag blir mamma kanske. Plussar jag imorgon så innebär det att vi kommer ha cirka tre veckors mellanrum mellan bebisarna, haha... Galet glad över nyheten och håller nu tummarna för mig! 
    Fan va coolt! Håller tummarna för att du med plussar!
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-08-19 20:01:57 följande:
    Välkommen Pyret :)
    Tack! Kul att träffas igen. Kunde dock varit under roligare omständigheter!
  • NILE90
    Missyk skrev 2014-08-19 22:12:37 följande:
    Jag har en fundering till ang "bygga-bro-Äl".. Efter man har kommit blir det ju samma effekt, eller är detta bara om man är runt ÄL? Upptäckte detta idag..man blir lite knäpp av allt man läser ;)

Gjorde samma upptäckt jag med förra veckan.. :D
  • NILE90
    JOLI skrev 2014-08-19 21:42:01 följande:
    Ännu ingen mens, och pappsen kläckte ikväll att jag ska bli storasyster igen! Haha skum känsla, ett litet sladdissyskon samtidigt som jag blir mamma kanske. Plussar jag imorgon så innebär det att vi kommer ha cirka tre veckors mellanrum mellan bebisarna, haha... Galet glad över nyheten och håller nu tummarna för mig! 

Haha jag var med om samma situation nyligen, pappa berättade i vintras att de skulle ha barn. Hur skumt kändes inte det med tanke på att vi var mitt uppe i bebisverkstaden. I somras kom i alla fall en liten lillasyster, men det känns ju knepigt att det inte ens blir 1 år mellan bebisarna om jag plussar nu. Haha.
Svar på tråden BIM September 2014