BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Fy hatar att man blir så sötsugen runt äl och bim.
Har inget gott hemma så döm som jag var så gick jag in på datan och letade efter någe att baka och hittade mugg kaka satan vad gott de var åt en i går och en i dag men den är mättande.
Vill bara bim ska komma så man kan se om man kan ah blivit gravid eller ej.
Någon som har erfarenhet ca antibiotika och äl? Försämrar det fertiliteten?
Fy hatar att man blir så sötsugen runt äl och bim.
Har inget gott hemma så döm som jag var så gick jag in på datan och letade efter någe att baka och hittade mugg kaka satan vad gott de var åt en i går och en i dag men den är mättande.
Vill bara bim ska komma så man kan se om man kan ah blivit gravid eller ej.
Hej allihop! Jag har BIM i augusti men känner inget ännu så jag lär väl titta in här snart. Men har följt lite av era samtal, Ja precis som många här inne undrade hur ofta man bör ha sex vid ägglossning. Med tanke på spermiernas kvalitet. Fann denna intressanta studie, och uppmuntrar nu min man att mysa med sig själv varje dag de gånger vi inte har sex ;)
mobil.dn.se/nyheter/vetenskap/sex-varje-dag-ger-battre-spermier/
Sen hittade jag även detta test som verkar vara bra att köpa så man vet att allt står rätt till med spermierna ;) www.apotea.se/clearblue-fertilitetsspermatest-1st
Jag sa att vi försökte få barn, att jag var på dag 8 i min cykel. Jag fick en sort som heter pronaxen. Den ska vara ok om man är gravid.
Hej allihop! Jag har BIM i augusti men känner inget ännu så jag lär väl titta in här snart. Men har följt lite av era samtal, Ja precis som många här inne undrade hur ofta man bör ha sex vid ägglossning. Med tanke på spermiernas kvalitet. Fann denna intressanta studie, och uppmuntrar nu min man att mysa med sig själv varje dag de gånger vi inte har sex ;)
Sen hittade jag även detta test som verkar vara bra att köpa så man vet att allt står rätt till med spermierna ;) www.apotea.se/clearblue-fertilitetsspermatest-1st