BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Finns de någon mer här inne som har fått som mensvärk vid äl?
Jag har de denna gången och är obehagligt enligt appen ska ajg ha äl idag men inte sexat på idag men fredag lördag och i går se om sambon orkar i morgon haha:).
Ältesterna är slut, men nu lyckades vi mysa till det 15-16-17-18e och ältestet visade positivt 17e och 18e. Förmodar att min äl skedde igår eftermiddag-idag. Nu hinner vi inte mysa mer för nu är det fullt upp med långa jobbpass hela veckan. Nu kan vi bara hålla tummarna! :)
Ältesterna är slut, men nu lyckades vi mysa till det 15-16-17-18e och ältestet visade positivt 17e och 18e. Förmodar att min äl skedde igår eftermiddag-idag. Nu hinner vi inte mysa mer för nu är det fullt upp med långa jobbpass hela veckan. Nu kan vi bara hålla tummarna! :)
Om du fick positivt igår så har du förmodligen ÄL idag, om du inte får positivt idag också. :)
Håller tummarna för att ni får ett plus denna månad :D
Vet inte om jag har positivt idag då jag som jag skrev har slut på tester :)
Jag håller tummarna oxå, hoppas hoppas <3
Om du fick positivt igår så har du förmodligen ÄL idag, om du inte får positivt idag också. :)
Håller tummarna för att ni får ett plus denna månad :D
Tack för svar tjejer. Men det är första gången jag har så :/ haft ont hela dagen.. Molvärken blir rätt kraftig emellanåt, den går lixom i skov. Hade jag haft såhär förr hade jag inte oroat mig, men nu blir jag ju nojjig :(
Vet inte om jag har positivt idag då jag som jag skrev har slut på tester :)
Jag håller tummarna oxå, hoppas hoppas <3
Tråkigt :/ hoppas han går med på försoningssex ;)
Får se om jag och sambon får till det idag, vi är lite sura på varandra sen igår men vi får väl försöka ha lite försonings-sex eller något sånt. haha.
Jag borde få positiva tester i morgon eller torsdag om man ska gå efter min app. Håller tummarna för att ÄL inte ska vara förskjuten!
Nej, ingenting har jag gjort annorlunda så att säga. Endast ältest men det ska ju inte påverka känslan ;)
Äter du några piller och så? Jag började ju med rosenrot och bidrottninggele och har sen dess väldigt starka äl känningar :)