BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag tror jag har kort lutealfas men vet inte hur kort. Jag har redan räknat på en cykel på 30 dagar vilket är det "mesta" jag har. Så bim förskjuts inte :) jag vet bara inte hur lång min lutealfas är ännu, första gången med äl-tester :)
Canesten ska gå bra att använda. De sa min BM iaf. Hellre canesten än pevaryl men båda är ok eller vad man nu kan säga.
Oh ja. Men glad att jag ältestade, annars hade jag trott äl varit i lördags (vid en cykel på 28) eller idag (vid en cykel på 30). Jag hoppas vi hinner köra även idag, annars är det nog kört :(
Okej :) Svårt det där med alla dagar man ska ha koll på.
Ni som fått er mens tidigare än beräknat, kom nästkommande ÄL också tidigare gör er?
Oh ja. Men glad att jag ältestade, annars hade jag trott äl varit i lördags (vid en cykel på 28) eller idag (vid en cykel på 30). Jag hoppas vi hinner köra även idag, annars är det nog kört :(
Jaa det underlättar så med ÄL-tester så man vet svart på vitt när ÄL är/har varit och när mensen borde komma. Det är inte alls kört om ni inte hinner idag, finns många som bara haft sex typ 5 dagar innan ÄL och ändå blivit gravid. Så ge inte upp hoppet! :)
Vi ska nog försöka köra någon variant av SMEP den här månaden, dvs sex varannan dag fram till ÄL och sen 3 dagar på rad och sen varannan tills mensen kommer. :)
Ni som fått er mens tidigare än beräknat, kom nästkommande ÄL också tidigare gör er?
Inget positivt äl test idag heller vilket jag tyckte var konstigt.
Men gick tillbaka o kolla p-trackern och kom ju ihåg att mensen faktist inte kom igång ordentligt förens natten mellan tisdag och onsdag innan var det bara ljusa rosa flytningar från måndag kvällen som jag hade skrivit att mensen började. När jag nu ändrade mensens första dag förra månaden då den verkligen satte igång ordentligt så beräknar den nu ÄL först på onsdag ju. Så det kanske inte är så konstigt. Eller?