BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ja, det var ju det då.. :/ det viktigaste är att våga prata och vara öppen med varandra om det. Fråga honom hur det blir enklast och bäst för honom. Att uppmuntra mannens ego kan oxå vara en idé. Jag har inte riktigt varit i samma situation som du så kan tyvärr inte relatera :/ Jag hoppas verkligen ni kan lyckas komma runt "tvånget" och pressen och njuta av sex igen.
Hej tjejer! Hoppas ni mår bra idag, jag gjorde ett till test nu på morgonen! Tycker fortfarande mig se ett väldigt svagt streck, bifogar den så får någon gärna skriva om ni ser eller om jag inbillar mig.
Skrev helt i fel i tråd.. Förlåt,!!
Jag ska beställa en stokke crusi och en emmaljunga monidal Lux när jag vet att det är dags :) har spanat på allt. Hoppas bara plusset kommer innan barbvagnstillverknarn bryter ut färger och modeller ;)
Vi har också redan bestämt vagn haha! En joolz Earth edition blir det. Sen vill vi ha en bilstol med Isofix. Så när det är dags att beställa så vet vi redan :)
Vi (jag) har nog också bestämt oss, helt sjukt ju när man inte ens plussat, men jag vill ha en Brio Smile. Emmaljunga går bort helt, en kompis har en Emmaljunga och dom känns sååååå klumpiga och stora.v
Ser att det har startats ytterligare en tråd för BIM september då denna väl gömde sig långt bak. Så puffar denna igen
Jag kan förstå dig. Ibland känns det lixom motigt att behöva piffa till sig, alltså VARJE gång. Men jag tror att gör man det ibland kan det vara en krydda i sexlivet :)
Jag fick fullt utslag på ältest idag så ägget släpper nog imorgon /på tisdag. Jag hoppas helgens mys har räckt. Till veckan jobbar vi båda borta men ska se om karln slutar lite tidigare så kan jag åka upp och mysa en dag till ;)
Varsågod, tycker det är skönt att få prata av sig och stötta andra oxå :)
Jag har läst lite runt på olika forum här nu i natt (jobbar) och det verkar inte som om att jag är ensam om problemet iaf.
Ska ta och följa ditt kloka råd om att uppmuntra hans ego lite. Lite underkläder, lite smink o styling så hoppas jag att jag har honom runt lillfingret ;) Som småbarnsförälder och nattjobbare ansträngs det inte allt för ofta med smink och mjukisbrallorna är i stort sätt på 24/7.
Tror att jag ska få utslag på äl testet imorrn om inte BDGn fuckat ur de totalt som jag hört att de gjort för endel.
Hoppas på ett hattrick nu dessa kommande dagar iaf.
Tack för stöttning!
Jag ser faktiskt på ditt test! :)
Hej tjejer! Hoppas ni mår bra idag, jag gjorde ett till test nu på morgonen! Tycker fortfarande mig se ett väldigt svagt streck, bifogar den så får någon gärna skriva om ni ser eller om jag inbillar mig.
Behövs det puffas när det skrivs rätt ofta? :o trodde denna bim tråd skulle synas bra då den uppdateras frekvent. Om inte annat är vi ett gäng just nu iallafall :)
Ser att det har startats ytterligare en tråd för BIM september då denna väl gömde sig långt bak. Så puffar denna igen