BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jäkla karlslok att krångla. Jaa här har vi problem med bebisverkstan pga min mans prestationsångest. Han har fått för sig att jag bara är ute efter hans spermier och då låser de sig för honom och han kan inte komma.
Blir så frustrerad för de här är verkligen inget jag kan göra ett skit åt, de sitter i hans huvud. Vill så gärna sexa så mycket som möjligt nu och försöker att få honom att slappna av och att inte jag ska låta irriterad och arg men de är fan svårt.
Som imorse tillexempel så kom jag hem från jobbet (jobbar natt) fick igång honom ordentligt från sovande tillstånd och sen bara nae. Vilken dag som helst förutom den här veckan hade han tyckt att de var jätte hett och fått hålla inne dem istället för att inte komma för fort.
Jag såg fram emot att sättta igång med bebisverkstan och njuta av varenda ligg ända fram till plusset. Men nu har de istället blivit jobbigt och ångestfullt att ha sex. Jag har frågat honom om han verkligen vill ha ett barn till o de vill han, så de är inte de de handlar om.
Förlåt för detaljer men är de någon som känner igen sig och har några tips??
Hur känner ni andra er vid äl?
Jag har äl nu i dagarna och är bara trött och lättirriterad samt sötugen.
Inte bra kombo.
Hoppas de kan ta sig denna gången har försökt bli gravid i tre år nu.
Jag får ökade flytningar. Jag känner även av ägglossningen i form av molvärk och känner även från vilken sida ägget släpper.
Vi har oxå försökt länge, vi har haft oskyddat flera år men det är vårat fjärde riktiga försök :) har du varit gravid innan? Har du barn? :)
Hur känner ni andra er vid äl?
Jag har äl nu i dagarna och är bara trött och lättirriterad samt sötugen.
Inte bra kombo.
Hoppas de kan ta sig denna gången har försökt bli gravid i tre år nu.
Åh vad frustrerande! Vi har haft samma typ av problem - ju mer jag pratar barn desto mer verkar han dra sig för sex.. Han vill ha barn säger han, men ibland undrar jag om han inte vill ta viljan till handling. Det är iofs vårat första så kan vara lite nervositet i det hela.
Jag hoppas det släpper för er. Hjälper det inte att strunta i att nämna äl osv?
Jäkla karlslok att krångla. Jaa här har vi problem med bebisverkstan pga min mans prestationsångest. Han har fått för sig att jag bara är ute efter hans spermier och då låser de sig för honom och han kan inte komma.
Blir så frustrerad för de här är verkligen inget jag kan göra ett skit åt, de sitter i hans huvud. Vill så gärna sexa så mycket som möjligt nu och försöker att få honom att slappna av och att inte jag ska låta irriterad och arg men de är fan svårt.
Som imorse tillexempel så kom jag hem från jobbet (jobbar natt) fick igång honom ordentligt från sovande tillstånd och sen bara nae. Vilken dag som helst förutom den här veckan hade han tyckt att de var jätte hett och fått hålla inne dem istället för att inte komma för fort.
Jag såg fram emot att sättta igång med bebisverkstan och njuta av varenda ligg ända fram till plusset. Men nu har de istället blivit jobbigt och ångestfullt att ha sex. Jag har frågat honom om han verkligen vill ha ett barn till o de vill han, så de är inte de de handlar om.
Förlåt för detaljer men är de någon som känner igen sig och har några tips??
Jag får ont i magen vid ägglossning och ibland märker jag av äggviteflytningar (ibland är dom nog mer sparsamma och längre in så att säga). Jag får även ökad lust den där Äl-smärtan hade jag inte innan jag fick första barnet, utan det har kommit efter det.
Nu provar jag att lägga till mig i listan från mobilen, går det inte kanske någon kan fixa till så det ser bra ut
BIM-lista
1/9 SecretlyMe, 23 år, 1:a barnet, 4:e riktiga försöket
1/9 fruannie, 27 år, 2:a barnet, 2:a försöket
1/9 MiaIa90, 24år,1a barnet,inne på 3dje året med försök.
3/9 camifranky, 23 år, 1:a barnet, 1:a försöket
4/9 SRMmamma87, 27 år, 1:a barnet, 3:e försöket
4/9 Fia90, 23 år, 1:a barnet, 1 försöket
4/9 Corner of Queen, 25 år, 1:a barnet, 6:e försöket
5/9 NILE90, 23 år, 1:a barnet, 4:e försöket
5/9 Missyk, 2:a barnet, 1:a försöket
5/9 Dakine, 26 år, 2:a barnet, 13:e försöket
6/9 Sandy90, 24 år, 2:a barnet, 4:e försöket
6/9 Fjällsippa, 33 år, 1:a barnet, 5:e försöket,
7/9 Reggi, 29 år, 1:a barnet, 5:e försöket
7/9 Stooke 31 år, 1:a barnet, 2:a försöket
8/9 Mandy1 32år, 3e barnet, 2a försöket