BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Någon av er som redan har bebis saker hemma och kollar på saker att köpa?
Någon av er som redan har bebis saker hemma och kollar på saker att köpa?
Jag börjar tvivla helt på min cykel nu så har köpt hem ett paket från testlagret med både ÄL test och grav test, någon av er som provat dessa? Fick mens i fredags och enligt appen jag har kört efter börjar min fertilitets cykel den 28e, ska jag börja testa då eller borde jag testa lite innan eftersom min ÄL tydligen skett tidigare då mensen kom nästan en vecka tidigare den här månaden?
Känns som en hel djungel allt det här,
Första barnet var inte planerat men skyddade oss inte direkt heller men det tog 8 mån innan det verkligen hände så att säga..
Jag startade testningen på dag 9. Det finns en tabell man kan gå efter när man startar med äl-tester, dag 12 för 28 dagars cykel t ex, dag 14 vid 30 dagars osv. :)
Jag börjar tvivla helt på min cykel nu så har köpt hem ett paket från testlagret med både ÄL test och grav test, någon av er som provat dessa? Fick mens i fredags och enligt appen jag har kört efter börjar min fertilitets cykel den 28e, ska jag börja testa då eller borde jag testa lite innan eftersom min ÄL tydligen skett tidigare då mensen kom nästan en vecka tidigare den här månaden?
Känns som en hel djungel allt det här,
Första barnet var inte planerat men skyddade oss inte direkt heller men det tog 8 mån innan det verkligen hände så att säga..
Förstår faktist inte vitsen helt med Äl-test..vill man baka en bebis är de väl bara att köra på?:) Bara för att man får ett plus på Äl-Stickan betyder ju inte det att de är ägg som lossnar?!
Nyblivna mammor är de enklaste kunderna att lura på pengar, tänk på det i djungeln :) Om ni kan tänka er att köpa begagnat så rekommenderar jag det starkt!!:) Vagn, babyskydd, babynest,hoppgunga, gåstol, kläder, babysitter..ja allt egentligen. De sliter ju inte på sakerna när de är så små, och smutsar inte ner. För oj va man är nog med att städa när de är små ;) Vagnar har ju en del Pippi på, köper nya och säljer dom direkt o köper nya..så där finns de massor att fynda :) Babyskyddet ska man fick vara noga att titta på om de är godkänt för de året man vill använda de :)