BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hm.. Blev hyggligt... Men blommorna försvann och det blev lite mer mellanrum
Du kan alltid prova ägglossningstester, det gör jag denna månad. Då vet man iallafall när man ska ha lite mer sex. Jag upptäckte bl a att en ägglossningskalender inte riktigt stämmer för mig tack vare testerna.
Önska att ajg kände mer en de ajg gör.
Ingen av oss har barn sedan innan:/ jag är 24år och sambon är 41år.
Har du äl 18e, mys på en-två dagar efter oxå :)
Har tester men vet inte om ajg orkar testa nu enligt kalendern äl 18 men myser på nu 3dagar i rad de kan räcka.
Så får vi se om de kan ta sig eller ej.
Är det någon av er som bloggar om er resa mot ett positivt graviditetstest? :)
Jag har kört med CBs digitala ÄL-test men vill köra med stickor också vid sidan av för att få med stegring. Vilka är bäst enligt er som provat? Tycker mig läst att graviditetskollen har dom bästa. Åsikter? :)
Åh vad frustrerande! Vi har haft samma typ av problem - ju mer jag pratar barn desto mer verkar han dra sig för sex.. Han vill ha barn säger han, men ibland undrar jag om han inte vill ta viljan till handling. Det är iofs vårat första så kan vara lite nervositet i det hela.
Jag hoppas det släpper för er. Hjälper det inte att strunta i att nämna äl osv?
Ja, det var ju det då.. :/ det viktigaste är att våga prata och vara öppen med varandra om det. Fråga honom hur det blir enklast och bäst för honom. Att uppmuntra mannens ego kan oxå vara en idé. Jag har inte riktigt varit i samma situation som du så kan tyvärr inte relatera :/ Jag hoppas verkligen ni kan lyckas komma runt "tvånget" och pressen och njuta av sex igen.
Frustrerande är verkligen ordet, ju mer man försöker desto svårare är de verkar de som.
Jag pratar aldrig ägglossning eller nämner när ältestet ger utslag eller att jag äter BDG eller nåt med honom av just den anledningen. Men han är ju inte dummare än att han förstår när de är dags jag har väldigt jämna cyklar också så han vet ju när man närmar sig.
Vår son är ett p-piller barn och var därför inte planerad men välkommen så klart. Så då hade vi ju såklart inga sånna hära problem.