BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej, vill någon vänlig själ lägga till mig på listan?
BIM 12 sept 32 år 2:a försöket 3:e barnet.
Hade flera spökisar denna v men idag kom den jäveln. Så tar nya tag och hoppas på många plus i sept!
Jag har även ifrån den här cykeln börjat med en morgon drink.
Citronjuice, bsbyspenat, gurka, kiwi, ingefära, hasselnötssmör, hampafrön, pressad lime.
Jag slutade med godis (min last är choklad).
Inget mera småätande och godissuget måste bort. Än så länge är jag bara på dag 5 och känner mig piggare (inbillning).
Hej!
Hoppar gärna med här, augusti var inte min månad..
Blev gravid i februari men på rul så upptäckte de hjärt fel hos lilla killen så jag och min sambo tog beslutet att avbryta graviditeten, var då i vecka 21..
Nu kör vi andra försöket se om kroppen vill denna gång.
BIM 9/9, 22 år, andra barnet, andra försöket.
I och med att mensen kom tidigare så har jag ny BIM nu! BIM 11/9 istället :)
Augusti gick åt skogen.. Nu hoppas vi på september istället. Ska köra Äl-tester den här gången tänkte jag. Cb:s digitala. Får hoppas att vi får till det med dom. Kör annars temp. metoden och vi har enl den träffat Äl de senaste 2 gg men det har inte blitt nåt ändå. Vi har kört oskyddat ytterligare 2 mån, men då inte aktivt försökt pricka Äl, så jag kallar detta 3:e försöket (istället för 5:e).
Lägg gärna till mig i listan då jag sitter via telefonen. Sätter ett prel BIM datum så får vi se om det ändras vid Äl.
14/9 Zora, 36 år, 2:a barnet, 3:e försöker
Jag har kört med CBs digitala ÄL-test men vill köra med stickor också vid sidan av för att få med stegring. Vilka är bäst enligt er som provat? Tycker mig läst att graviditetskollen har dom bästa. Åsikter? :)
Jag har aldrig testat Äl stickor förut, men jag tänkte vara köra cb:s digitala. Är det bra att köra vanliga stickor parallellt också? Varför isåfall? Kanske borde köpa såna också för att verkligen maximera chansen.
När på dagen ska man göra testet förresten? Läste på cb:s hemsida att morgonen var bäst, men har läst i vissa trådar att man inte ska testa med mirgonurin, utan mitt på dagen. Någon som vet hur det fungerar?