BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Får alla bygga-bro av Äl?
Hej på er tjejer!
Här kommer en till som hoppas på plus i september :)
Slutade med mina piller 12 juli och har igår 17/8 fått min första triktiga mens, skönt att veta att kroppen är igång.
Har nu köpt en Clearblue fertilitetsmonitor som jag planerar att köra igång så fort den kommer på posten. Är det nån av er som prövat? När man inte har hunnit få regelbunden mens känns det bra att kunna få lite koll och inte gå omkring och undra när man ska ha ägglossning. Fick tag på en på tradera för 600 kronor, bara använd en period för sen blev tjejen som köpt den gravid. Hoppas på samma lycka jag oxå :)
Det här med äl flytningar. Som jag fattat det så har man det alltid vid äl, men det är inte alltid man märker av det. De kan ibland (eller kanske alltid hos vissa) stanna vid livmodertappen eller kanske till och med inne i den. Så har jag fattat det. Sen kan det kanske finnas de som inte har sån alls, men då borde det ju kanske finnas ytterligare bakomliggande fertilitetsproblem. Fast det gissar jag bara.
Verkar ju knepigt. Jag har aldrig märkt av (och jag har "letat" :P ) något bygga-bro-klet, och ja har en barn som är 13mån. Vill jag minnas rätt var det bara lite "tjockare" vid Äl, dagarna innan helt vattningt. Ursäkta infon :)
Tror man lägger alldeles för mkt energi på det där med Äl..
Bebben84, hur kommer det sig att du ska dit? Enbart därför?
Bebben84, hur kommer det sig att du ska dit? Enbart därför?
Grejen är ju att vi tidigare haft sex kring äl (tydligen några dagar innan precis som nu) utan att det blivit något..
Idag har jag rätt ont av min äl.. Jag hoppas inte att det är en cysta :'( faktiskt inte haft denna känsla vid äl NÅNSIN. Inte denna molande värk som starkt liknar extrem mensvärk. Det strålar lixom ut i benen och bak i ryggen. Någon som kan lugna mig
mig..? :(
Jaa det underlättar så med ÄL-tester så man vet svart på vitt när ÄL är/har varit och när mensen borde komma. Det är inte alls kört om ni inte hinner idag, finns många som bara haft sex typ 5 dagar innan ÄL och ändå blivit gravid. Så ge inte upp hoppet! :)
Vi ska nog försöka köra någon variant av SMEP den här månaden, dvs sex varannan dag fram till ÄL och sen 3 dagar på rad och sen varannan tills mensen kommer. :)