Inlägg från: josephiine |Visa alla inlägg
  • josephiine

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-08-08 09:09:38 följande:

Okej! :) vi är uppe i norrland haha, Sundsvall :) Fast jag har min lägenhet i Hudiksvall just nu då jag har mitt jobb här. Tillfällig anställning som vikarie. Vi letar bostadsrätt nu så när det är fixat flyttar jag upp och börjar leta jobb :)

Jag är också från Sundsvall, kul att ha någon från sin egen stad här :)
  • josephiine

Kan någon lägga till mig i listan? Beräknas ha ägglossning på torsdag så utifrån det har jag BIM 4/9, är 24år, 1:a barnet, 2:a försöket.

• josephiine
    SecretlyMe skrev 2014-08-19 17:47:49 följande:

Bor inte där permanent än, är för tillfället en Hälsing :) kul att hitta nån nära! :)

Jaha, okej :) ja de är det! :)
  • josephiine
    MiaIa90 skrev 2014-08-20 20:50:21 följande:
    Jätte fina namn ju:).

Här är en lista vi gjorde förr förra året:). Och listan har ändrats mycket. 

Pojke

Martin,Benjamin,Theo,Theodor,Emrik,Jeff,Holger,Ivan,Orlando,Wilhelm,Hjalmar,Gillis,Walter,Waldermar.

Tjej

Nathalie,Lovisa,Elvira,Isabelle,Cornelia,Cordelia,Tyra,Thilda,Nellie,Livia,Norma,Joline,Annabelle,Nella,Smilla,Inez,Janina,Minnina.

Vill ni se den nya listan från i förgår???

Jättefina namn! Själv har vi dessa:

Pojke: Benjamin, Casper. Adam, Maximillian

Tjej: Elvira, Miranda, Sigrid, Fanny :)

• josephiine

en dum fråga kanske, men på SMEP-metoden, måste killen komma varje gång innan och efter ÄL? Asså, tex efter ÄL, det kan väl inte ha nån betydelse eller? Är rätt ny på det här med bebisverkstad, så ja, en liten knäpp fråga får ni att besvara på nu ni som vet :)

• josephiine
    Pyret 85 skrev 2014-08-21 17:47:36 följande:
    jo meningen är nog att killen ska komma i dig varje gång.
    Okej, ja då kan det bli lite svårt för oss att köra den metoden. Min kille har nämligen lite svårt att komma pga hans medicin. Ibland går det tex två dagar på raken, och ibland kan det gå 4-5 dagar mellan gångerna han kommer.. beror lite på "förarbetet" och dessutom på kåtheten. Idag hade vi tur att han kunde komma, förhoppningsvis så har jag ägglossning idag, har haft lite småkänningar och så. För innan idag har han inte fått utlösning de senaste 4 gångerna.. 
    Får se, om det inte tar sig denna månad så kanske vi testar SMEP :)
  • josephiine
    Carolaj83 skrev 2014-08-21 20:21:57 följande:

Precis förlorat mitt fjärde barn i v 16. Vill någon lägga till mig på listan bim 14/9

Hua :( beklagar!! :( 
  • josephiine

Är på ÄL+2 nu och jag har lite molvärk och det sticker lite till och från i nedre delen av magen, vet att det inte behöver betyda nåt, men hoppet finns ju här fram till den 4/9 :)

• josephiine

Hur känns det för er när ni har känningar i brösten eller ömma bröst? Jag har som små känningar, typ som att nån skulle "peta" rätt hårt inifrån.. det kan komma nån gång då och då, som ett "pet", men nu har det hållt i sig i ett par minuter. Jag är inte öm, utan bara att det känns nåt i brösten.. :)

• josephiine

Fyfan va ledsen och arg jag just blev.. Hade precis en kompis här. Hon berättade att hon nu ett tag mått illa på morgonen och att hon haft cravings och varit så trött hela tiden. Jag sa till henne att göra ett test, så hon fick en av mina stickor.. Hon tänkte först inte göra nåt för hon va minsann inte gravid sa hon.. Testet visade något annat. Ett rosa streck bredvid kontrollstrecket.. "Du är gravid" sa jag.. "Nää de är ja inte" säger hon.. "Jooo, fattaru trögt?" Sa jag.. Då kläcker hon ur sig: " ja då blir det en jävla fylla imorn då!" Hon vill absolut inte ha barn, men att kläcka ur sig något sånt till en människa som försöker få barn är så jävla lågt.. Hon lovade mig att göra ett digitalt test imorgon för att vara säker.. Men aa, hon är rätt omogen av sig så frågan är ju om hon tänker göra det. Plus att hon säger att hon absolut inte tänker säga nåt till killen hennes som hon varit tsm med i drygt 3 månader..

Ååååh va bara tvungen att skriva av mig. Blir så förbannad och grymt ledsen!! :(

Svar på tråden BIM September 2014