sommarstad skrev 2014-12-22 22:31:20 följande:
Var på jobbet och jobbade idag trots att jag knappt hade någon röst. Alla på jobbet ifråga satte vad jag gjorde där medan när jag pratade med maken på telefon så tyckte han att jag lät mycket piggare än tidigare. Så de får säga vad de vill på jobbet men det var nog bra för mig att komma igång lite. Jag låter nog värre än vad det är.
Passade på att gå på apoteket och köpa hostmedicin mot slemhosta så fort jag får bukt på den så kommer jag nog må tipp topp igen. (eller ja iaf bättre).
Imorgon fick jag dock inte komma till jobbet utan var tvungen att stanna hemma och vila, enligt min arbetsledare. Ville jag inte anmäla mig som sjuk kunde jag ta ut flextid sa hon. Bästa att lyda. Företaget bjuder dessutom på halva dagen som en julklapp så det bli ändå bara 4 h flex. :)
Ja passa på då, tycker jag! Skönt med vila före julafton, i alla fall om ni ska fira med andra, jag tycker alltid man blir lite trött.
Jag har bara julafton ledig i år, så våra firanden kör ihop sig ordentligt. Skit samma, får försöka styra upp något bättre till nästa år.