• Villblimamma90

Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?

Hej! Jag och min simningar försökt då barn i över 1 år. I maj detta året fick vi reda på att jag led av PCOS. I tisdags var jag på HSG - röntgen av livmoder och äggledare. Allt såg bra ut men nu har jag blödningar som bara den. Två dagar efter. Är det normalt?
    Jag är så himla orolig att det är något som kommer sätta stopp för oss och att vi inte kommer kunna få barn. Någon med PCOS som också försöker bli gravida? Hur går det för er? Eller någon med PCOS som blivit gravida?

• Svar på tråden Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?
  • eagle87

Har bestämt för att köra min pergotime kur trots att jag har egen äl. Ska ta dag 3-7. Ni som tar dag 3-7 när får ni äl? Vilken tid på dagen tar ni tabl?

• lantlivet
    eagle87 skrev 2015-01-05 18:23:33 följande:

Har bestämt för att köra min pergotime kur trots att jag har egen äl. Ska ta dag 3-7. Ni som tar dag 3-7 när får ni äl? Vilken tid på dagen tar ni tabl?

Jag tog på morgonen med frukosten. Tog mina 4-8, fick äl dag 12 :)
  • eagle87
    lantlivet skrev 2015-01-05 18:24:58 följande:
    Jag tog på morgonen med frukosten. Tog mina 4-8, fick äl dag 12 :)
    Fick du ngr biverkningar?
  • lantlivet
    eagle87 skrev 2015-01-05 18:34:37 följande:
    Fick du ngr biverkningar?
    Sömnlös, nattsvettningar,värmevallningar på dagarna äl smärtor.
  • eagle87
    lantlivet skrev 2015-01-05 19:01:09 följande:
    Sömnlös, nattsvettningar,värmevallningar på dagarna äl smärtor.
    Nej va jobbigt :( hur länge hade du dem?
  • lantlivet
    eagle87 skrev 2015-01-05 19:03:26 följande:
    Nej va jobbigt :( hur länge hade du dem?
    Från första tabletten tills typ 2-3 dagar efter avslutad kur.. De va ganska jobbigt. Ja sov 4 h på 3 dygn typ..
  • lantlivet
    Linette skrev 2015-01-07 10:27:13 följande:

Hur mycket tror ni att stress påverkar kroppen?

De är olika från person till person så det är svårt att säga.
  • eagle87

Alla säger ju sluta stressa sluta försöka då händer de, så gjorde vi etc etc. Men hur fan kan man? Tror ni tankarna påverkar?

Svar på tråden Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?