KristinaJ skrev 2014-07-14 12:46:44 följande:
Uppdatering: Testade ju negativt på bim - 2 i fredags. Varit jättedeppig sedan dess och lite grinig på mig själv som dels testade innan bim (lovat mig själv att låta bli detta) dels tror att det bara ska funka på första försöket. Men.. nu sitter jag här bim + 1 och ingen mens. hade klassisk värk igår, men mensen kom inte och idag är värken borta? Hmm.. Kan mycket möjligt vara totalt skengravid. Ganska frustrerande att sitta på jobbet och vänta mens (hoppas att den inte kommer).
Hur går det för er? Sjukt kul att ännu fler hittat hit :)
Precis samma här. Fortfarande ingen mens. Men nu har jag börjat få lite bruna flytningar så antar att den bara är lite sen.. Men detta är första månaden sen september (när jag började ha koll på min menscykel) som det är mer än 28 dagar mellan mensen. Brukar oftast ha 25-26. Har dock inga som helst symptom så jag vet inte varför jag inbillar mig att jag kanske kanske är gravid..
Vi har sagt att vi ska ta ett nytt test på onsdag morgon om mensen inte kommit igång då. Jag hade ganska sen ÄL denna månaden så det var bara ÄL+9 när jag gjorde testet.. Testar jag på onsdag är det iallafall äl+13..