Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Är det någon som brukar träna på IKSU sport? Jag har tänkt börja på mamma/barn-gympan sen till våren. Innan dess ska jag försöka hitta någon bra träningsform som passar just nu. Kanske det blir yoga för mig med? Eller vattengympa.
Jag har iksu-kort men har inte gått så mycke senaste tiden. Hade tänkt börja på vattengympa igen för det brukar jag tycka om, yoga är inget för mig.
Linnea: jag har kort på IKSU sport. I någon månad till iaf. Har inte bestämt mig ännu för hur jag gör sen. Funderat på mjukyoga. Annars gillar jag body balance men vet inte om jag klarar det längre.
Här fortsätter livet som vanligt. Träffat mina nya elever idag och det gick bra. Måste verkligen tänka efter hur jag klär mig nu för att det inte ska synas. Vill verkligen inte ljuga. Jag tycker inte om det.
Hej hej
Första dagen, outad mage, förundrade och glada elever. De har börjat på en namnlista samt planera in besöket som jag och bebbe ska göra sen. De är så goa. Däremot blir jag sjukt trött första dagarna med elever. Varje år! Det måste vara ljudnivån och det lugnare tempot utan dem som gör kontrasten så stor.
Hur mår ni nu? Jag börjar känna mig stor och osmidig, annars bra.
Hej!
En till Umebo (även jag/vi Tomtebo) här..i 12 veckan. Beräknad början mars.
Är inte så aktiv här på familjeliv (än så länge), men tänkte säga hej i alla fall :)
Hej!
En till Umebo (även jag/vi Tomtebo) här..i 12 veckan. Beräknad början mars.
Är inte så aktiv här på familjeliv (än så länge), men tänkte säga hej i alla fall :)