Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Bf-lista Umeåmammor vintern/våren 2014/2015
eevelina - 27år, 1:a barnet, BF 27/12 -14
Kaede - 31 år, 2:a barnet, BF 30/12 -14
Zeldina - 26 år, 1:a barnet, BF 3/2 -15
Penguine - 33 år 2:a barnet BF 7/2 -15
Pyre88 - 26 år, 1:a barnet, BF 10/2 -15
LinneaE - 31 år, 3:e barnet, BF 15/2 -15
Cariol - 27 år, 2:a barnet, BF 18/2 -15
Hjortron - 33 år, 1:a barnet, BF 18/2 -15
Bäbislängtan - 25 år, 1:a barnet, BF 19/2 -15
Bf-lista Umeåmammor vintern/våren 2014/2015
eevelina - 27år, 1:a barnet, BF 27/12 -14
Kaede - 31 år, 2:a barnet, BF 30/12 -14
Zeldina - 26 år, 1:a barnet, BF 3/2 -15
Penguine - 33 år 2:a barnet BF 7/2 -15
Pyre88 - 26 år, 1:a barnet, BF 10/2 -15
LinneaE - 31 år, 3:e barnet, BF 15/2 -15
Cariol - 27 år, 2:a barnet, BF 18/2 -15
Hjortron - 33 år, 1:a barnet, BF 18/2 -15
Bäbislängtan - 25 år, 1:a barnet, BF 19/2 -15
Skumt, mitt familjeliv säger inte alltid till att det har skrivits i tråden så jag hade missat massor av inlägg.
Vi har nog inte bestämt oss för försäkring eller inte. Jag hade en med dottern men jag minns inte vilken det var, tror det var genom min livförsäkring.
Pyre88, skönt att det såg bra ut och grattis till giftermålet! Jag längtar efter vårat men är också rätt nervös.
Är det bara jag som tycker att tiden går otroligt långsamt. Det är skönt att ha semester men det gör också att jag bara tänker på graviditeten hela tiden och väntar på att magen ska synas, känna sparkar, ultraljud etc.
Skumt, mitt familjeliv säger inte alltid till att det har skrivits i tråden så jag hade missat massor av inlägg.
Vi har nog inte bestämt oss för försäkring eller inte. Jag hade en med dottern men jag minns inte vilken det var, tror det var genom min livförsäkring.
Pyre88, skönt att det såg bra ut och grattis till giftermålet! Jag längtar efter vårat men är också rätt nervös.
Är det bara jag som tycker att tiden går otroligt långsamt. Det är skönt att ha semester men det gör också att jag bara tänker på graviditeten hela tiden och väntar på att magen ska synas, känna sparkar, ultraljud etc.
Jag mår som vanligt nu, tack och lov. Vi vill gärna också veta vad det är för kön, så jag hoppas att den visar det på RUL. :) Jag har vetat de andra två gångerna vad det skulle bli och det tyckte jag var skönt så man kunde föreställa sig lite lättare vem som låg i magen. :)
Förresten så har jag försökt lägga in listan i trådstarten fler ggr men det går inte. Jag provar igen någon annan dag..
Pyre - grattis till giftermålet!
Jag mådde bra förra veckan och veckan innan det men nu har jag börjat må lite illa igen. Tror jag har ätit för lite till lunch och mellis så då blir jag för hungrig till middag och får svårt att äta.
Trött idag har jag också varit, dags för kvällsmackan och hopp i säng!