Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Kul att se att det är flera pedagoger här. Även jag är lärare, men är som sagt fortfarande föräldraledig med min dotter. Tyckte det var oerhört jobbigt sist att orka med jobbet pga foglossning i mitten av graviditeten så jag fick delvis förändrade arbetsuppgifter av dåvarande (superbra) rektorn. Han var oerhört tillmötesgående trots att jag blev sjukskriven i 5 veckor (pga kräkningar) efter att bara ha jobbat där i tre veckor! Vissa människor har verkligen rätt jobb.
Skönt att det har börjat bli svalare ute..
Puh. Jag har knappt haft någon ork att göra någonting senaste veckan. Det har varit alldeles för varmt och barnen har varit extra gnälliga, så jag har i princip stupat i säng samtidigt som dom. Jag håller med Cariol, skönt att det börjar bli svalare!
Imorgon ska jag berätta för chefen på jobbet att vi ska ha barn. Jag är däremot inte pedagog som många andra här verkar vara. :)
När det gäller en facebook-grupp så vet jag inte hur man gör en så det kanske någon annan kan fixa sen när det är dags?
Jag hade inte spytt på typ 4 dagar när jag imorse kaskadspydde innan jobbet. Väl på jobbet meddelade appen att jag idag går in i vecka 15 och sedan läste jag detta. Idag är jag sjukt bitter.
* Ja, det ÄR vi menade jag. Inom samma fält alltså :)
Jobbigt för er som mår illa än, hoppas det går över fort!
Jag berättade på jobbet idag så det är skönt att slippa ha det som hemlighet längre. :)