Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Finns det någon fler blivande mamma som väntar barn i Umeå till vintern? Det skulle vara roligt att följas åt under graviditeten och senare mammaledigheten!
Bf-lista Umeåmammor vintern/våren 2014/2015
Kaede - 31 år, 2:a barnet, BF 30/12
Penguine - 33 år 2:a barnet BF 7/2-15
Pyre88 - 26 år, 1:a barnet, BF 10/2 -15
LinneaE - 31 år, 3:e barnet, BF 15/2 -15
Cariol - 27 år, 2:a barnet, BF 18/2-15
Hjortron - 33 år, 1:a barnet, BF 18/2 -15
De flesta verkar ha fyllt i nu, jag väntar en dag till så lägger jag upp den i trådstarten. :)
Så, nu har vi tittat på bebis och fått svar på blodproppsutredningen. Allt verkar bra och jag är väldigt lättad!
Så, nu har vi tittat på bebis och fått svar på blodproppsutredningen. Allt verkar bra och jag är väldigt lättad!
Ja, det känns jätteskönt! Nu ska vi fira med god mat.
Ja, det känns jätteskönt! Nu ska vi fira med god mat.
Grattis att allt såg bra ut.
Hur tänker ni kring gravidförsäkring. Vi hade på första och ska ta igen. Men trots att jag fått barn en gång och köpt försäkring en gång har jag svårt att välja den här gången. Har ni valt försäkringsbolag än och vad valde ni? Förutsatt att ni ska ta en gravidförsäkring överhuvudtaget och som vi då en utökad (den som kostar).
Hur tänker ni kring gravidförsäkring. Vi hade på första och ska ta igen. Men trots att jag fått barn en gång och köpt försäkring en gång har jag svårt att välja den här gången. Har ni valt försäkringsbolag än och vad valde ni? Förutsatt att ni ska ta en gravidförsäkring överhuvudtaget och som vi då en utökad (den som kostar).
Kaede - 31 år, 2:a barnet, BF 30/12
Penguine - 33 år 2:a barnet BF 7/2-15
Pyre88 - 26 år, 1:a barnet, BF 10/2 -15
LinneaE - 31 år, 3:e barnet, BF 15/2 -15
Cariol - 27 år, 2:a barnet, BF 18/2-15
Hjortron - 33 år, 1:a barnet, BF 18/2 -15
Bäbislängtan - 25 år, 1:a barnet, BF 19/2 -15
Jobbar borta på läger just nu och har inte så tät tillgång eller tid till internet men jag vill såklart vara med :) Vi gick in i vecka 12 igår och jag känner mig mer och mer avslappnad även om jag egentligen inte vågar erkänna det. Längtar efter att få se den lille, så den lever och allt står rätt till :)