Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Ni med bebisar som har magknip tycker ni minifom eller sempers funkar bäst? Har kört minifom sen tisdags kväll men märker än så länge ingen större förbättring.
Hon har svårt att rapa. Får oftast ingen rap även hur länge jag försöker och jag hör ju hur mycket luft hon sväljer :(
Usch, min plutt har blivit sjuk:'( Hostar, är lite täppt i näsan, varm men visar ingen förhöjd temp på örontempen, gnällig å det är vi inte i vanliga fall. Va man lider med dem...
Plutten har den senaste veckan varit vaken efter nattmålet från ca 4-6. Vart på glatt humör å inte velat sova förrän efter nästa amning å då sovit från 7-10 typ. Nån annan som upplevt detta?
Usch, min plutt har blivit sjuk:'( Hostar, är lite täppt i näsan, varm men visar ingen förhöjd temp på örontempen, gnällig å det är vi inte i vanliga fall. Va man lider med dem...
Plutten har den senaste veckan varit vaken efter nattmålet från ca 4-6. Vart på glatt humör å inte velat sova förrän efter nästa amning å då sovit från 7-10 typ. Nån annan som upplevt detta?
Idag är min plutt 4 veckor. Och jag kan äntligen ha mina vanliga jeans igen :):)
Idag är min plutt 4 veckor. Och jag kan äntligen ha mina vanliga jeans igen :):)
Maribel- hur många veckor är din lille kille nu? :)
Maribel- hur många veckor är din lille kille nu? :)
Det går sjukt fort! Min prins är 8 veckor idag. Två månader på lördag
Någon som börjat få in lite rutiner? :)
Idag har det känts jobbigt. Hon har mycket magknip så vi sover bara korta stunder både på natten och dagen och jag kan inte lägga ifrån henne alls så jag får ingenting gjort.
Men hon är helt underbar!
Nej här har vi inga rutiner än. Igår sov hon knappt någonting på dagen, men väldigt bra på natten. Idag har hon i princip sovit hela dagen, så undrar hur denna natten kommer att bli. Hon blir 8v i morgon.