Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här är en till som måste sätta fart och få bort extrakilon. Behöver bli av med minst 15kg och det ganska fort...
4 veckor sen var jag 17 kilo tyngre och väldigt mycket bredare. 4 kilo kvar till startvikten och snart ska jag träna igen :)
Hej alla goa fina mammor....Hoppas allt är bra med er och era små. Om ni vill är ni välkomna att gå med i en grupp för mammor i skåne på facebook (om ni bor i skåne vill säga) ;-P Länken är www.facebook.com/groups/675507665857478/
Har ni vaccinerat mot rotavirus?? Biverkningar?
4 veckor sen var jag 17 kilo tyngre och väldigt mycket bredare. 4 kilo kvar till startvikten och snart ska jag träna igen :)
Maribel- tror amningen gör sitt :)
Kul med Spanien men ja, den lilla har ju ingen behållning. Fast det går nog bra ändå :)
Vi sks till Liseberg (vi älskar karuseller) annars bara fixa hemma på huset å lite dagsutflykter :)
Måste ta tag i träningen. .. många kilo som ska bort. 15-20 för att komma dit som jag vägde innan våra tre barn. Att jag ammat/ ammar gör ingen skillnad. Tips på träning?!
Lupin- kan du komma iväg till typ friskis så är skivstång bra träning. Jag brukar köra 2-3 ggr i veckan. (Innan jag blev grsvid) och ska göra de i höst igen!
Lupin
Börja med promenader, det får både du och bebis nytta av. Börja försiktigt sen ökar du både takt och km allt eftersom. Sen rekommenderar jag styrketräning för att få en sjysst kropp, alltså ingen mer cardio förutom promenader.
Vi ska till Gotland v31 annars är vi på hemmaplan, har hus som det finns sysselsättning med
Nån mer som trott sig att avslaget gått över för att sen börja igen?
Hade uppehåll i flera dagar (hade inte ens trosskydd) och sen börja det igen... Eller kan det va nån typ av mens?
Blöder inte mycket men det är ändå blod och inte bara blandade flytningar.