• kokos

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut Glad

Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...

• Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
  • Sweetboxen

Är glad: Har en bebis som sover utan mat 22-06 på nätterna! Makalösa unge ;)

Sen ammas hon två ggr under vidare sömn för att vakna upp piggare vid 12. 9 v nu.

Gått ner 16 kg sen inskrivningsvikt o sol hela dagarna :)

Hoppas ni andra njuter av era bebisar o av kanonväder med!

• Sweetboxen
    Ciliaja skrev 2014-07-19 21:07:39 följande:

Snart 7 veckor. Min lilla Sienna :)

Härligt namn på en fin tös :)
  • lupin84

Vi njuter av sommaren, Thor växer och vill gärna vara med. Social ;) 10 veckor nu...

• kokos

Någon som ger Minifom? När kan/vågar man sluta med dom? Någon som vet?

• Edbertsson
    kokos skrev 2014-07-21 10:43:52 följande:

Någon som ger Minifom? När kan/vågar man sluta med dom? Någon som vet?

Vi slutade med Minifom förra veckan och Stella är 3 månader nu på torsdag, det har gått riktigt bra och hon har inte haft ont i magen någonting. Vi började med att testa att inte ta det vid någon måltid för att se om hon fick ont i magen, men de va ingen skillnad. Jag ammar henne samt att hon får ersättning någon gång per dag.
  • Ciliaja
    kokos skrev 2014-07-20 04:46:50 följande:

Så sööt liten sessa! smile1.gif

Tack :)
  • Ciliaja
    Sweetboxen skrev 2014-07-20 19:17:09 följande:
    Härligt namn på en fin tös :)
    Mitt favorit namn :P
  • Ciliaja

Hur går de för alla?

Min dotter är 8 veckor och det går bra :) hon har börjat sova lite längre pass och sover i egen säng jämte min.

Igår och idag har hon dock haft en stund där hon bara skriker hysteriskt. Vill inte äta fast det var längesen. Men så fort jag lyckats få i henne mat (efter lång tid) så blir hon glad igen.

• trulle82

Hur mycket sover era bebisar på dagen? Min sover inte alls mycket och när hon somnar sover hon högst en 30 min isträck..

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014