Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Har mycket name it och newbie ändå för gillar kläderna men de är ju så olika i stl iaf när man har en tjej av större modell
beställde från lindex och fick det igår, samma där! 2 av 4 bodysar var smalare i modellen fast det var stl 68 på alla.. supertråkigt.
Tack! jag älskar verkligen vagnen men kommer nog få byta till sittdel tidigare än jag trott då jag redan nu får bygga upp under madrassen för hon vill upp och se. Samma i babyskyddet då trycker hon fram sig och blir förbannad för hon är fastspänd hahaha
Thor vill också vara med, bli buren - se!! Så inte gärna liggdel/ babyskydd. Han är nu 61 lång... inte mkt plats kvar på längden i liggdelarna ( emmaljunga/ babytravel) . I morn blir han tre månader, då ska vi trycka hand o fot för att göra tavla (lifestone) har gjort det med syskonen också tre månader gamla. :) så fint! Hur får era syskon gå på förskolan nu när ni är föräldralediga?
Senaste bvc besök. 3mån och 6840g, 62cm lång. Hjälp vart tog min lilla bebis vägen? Hur ska liggdelen räcka när benen redan slår i kanten.
Thor vill också vara med, bli buren - se!! Så inte gärna liggdel/ babyskydd. Han är nu 61 lång... inte mkt plats kvar på längden i liggdelarna ( emmaljunga/ babytravel) . I morn blir han tre månader, då ska vi trycka hand o fot för att göra tavla (lifestone) har gjort det med syskonen också tre månader gamla. :) så fint! Hur får era syskon gå på förskolan nu när ni är föräldralediga?
Va kul att läsa hur lika våra bebisar utvecklas Här började sambon fundera på hoppgunga å matstol nu... Kommer inte ihåg när jag började med det till mina stora killar. Vad tänker ni andra ha för bilbarnstol, märke å tankar kring det. Tar gärna emot tips å era funderingar.
Känns konstigt att plutten blir 3 månader redan. Tyckte att han kom precis å ändå som att han alltid varit en del av vår familj<3 Tänk att det är denna månad förra året som vi gjorde våra små mirakel
9kg är det på våran nästa stol. Britax multi tech. Här där våra barn går har dem bestämda 15 timmars tider, måndag- torsdag 8.30-12.15. Gillar det inte, har dessutom från nu två ställen att lämna o hämta på... :/ vilket körande det blir och nästan ingen tid för lillebror.... hade velat ha tre dagar 9-14! Idag har vi värsta höstdagen, ösregn - det vräker ner!! Får planera upp massa inne aktiviteter...
9kg är det på våran nästa stol. Britax multi tech. Här där våra barn går har dem bestämda 15 timmars tider, måndag- torsdag 8.30-12.15. Gillar det inte, har dessutom från nu två ställen att lämna o hämta på... :/ vilket körande det blir och nästan ingen tid för lillebror.... hade velat ha tre dagar 9-14! Idag har vi värsta höstdagen, ösregn - det vräker ner!! Får planera upp massa inne aktiviteter...
Är det bara jag som har problem med att hon bara sover ca 30min i streck på dagarna? Väldigt frustrerande. Försöker att vagga och med nappen men det går inte. Hur gör ni?