• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Jullan

Hej! Hoppar också in här. Plussade imorse på RD 11 men har inte TD förrän den 18 feb. Vi har försökt i 1.5 år och det här är vår första IVF.

Är det någon av er andra som tränar? Hur tänker ni isf kring träning såhär supertidigt i graviditeten? Jag har bara gått promenader och kört ett yogapass under ruvartiden men nu börjar jag verkligen bli sugen på att träna på riktigt. Vet inte om jag vågar bara. Kanske lite styrketräning anpassad för gravida?

• Jenkis

Grattis alla!

Visst är man bitchig....

Inte kan man koncentrera sig på jobbet heller.... Vill ju bara hem och snacka bebis med sambon

Vill inte säga något på jobbet förrän så sent som möjligt. Helst efter rul, men förra gången blev jag fet i v. 8, så det är svårt att dölja...

• HLC

Hej!

Jag hoppar in här hos er! :)

Jag plussade på rd9 och har testdag på fredag på alla hjärtans dag!

Vi har försökt bli med barn i 2 år och har ett MA i v. 18 i bagaget. Nu hoppas vi att den här lilla pärlan vill stanna i 9 månader.

• HLC

Hej!

Jag hoppar in här hos er! :)

Jag plussade på rd9 och har testdag på fredag på alla hjärtans dag!

Vi har försökt bli med barn i 2 år och har ett MA i v. 18 i bagaget. Nu hoppas vi att den här lilla pärlan vill stanna i 9 månader.

• Pluttemor

Jag hoppar oxå in här. Plussade i lördags. Fick tillbaka två 5 dagars odlade embryon. Har officiell testdag 11/2. Kommer bli spännande. Vi har en pojke innan via ivf och har nu i 2 år kämpat med syskonförsök, känns så underbart.

• Moolie
    Pluttemor skrev 2014-02-10 22:35:29 följande:
    Jag hoppar oxå in här. Plussade i lördags. Fick tillbaka två 5 dagars odlade embryon. Har officiell testdag 11/2. Kommer bli spännande. Vi har en pojke innan via ivf och har nu i 2 år kämpat med syskonförsök, känns så underbart.
    Grattis!! :))
  • Jullan
    Pluttemor skrev 2014-02-10 22:35:29 följande:

Vad spännande att du fick tillbaka 2 embryon!
  • Pluttemor

Tack alla! Ja det e verkligen spännande. Vi får väl se om det är en krabat där eller två. Visst skulle jag bli glad om det är två, men en räcker oxå gott o väl

Ska ringa kliniken idag och se när jag får tid för vul

• Jenkis
    Pluttemor skrev 2014-02-11 07:45:36 följande:
    Tack alla! Ja det e verkligen spännande. Vi får väl se om det är en krabat där eller två. Visst skulle jag bli glad om det är två, men en räcker oxå gott o väl

Ska ringa kliniken idag och se när jag får tid för vul
    Kanske första tvillingarna i tråden då! Spännande!
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015