• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Moolie
    St0rken skrev 2014-02-10 18:39:34 följande:
    Å Tack så mkt, då är jag i V. 4 ( 3+6 ) =)
    4 veckor prick! :) Då är jag bara en dag före dig! :) 
  • Moolie
    St0rken skrev 2014-02-10 18:56:59 följande:
    Måste man vänta till TD för att kontakta kliniken med Positivt resultat ? Jag har egentligen TD 18 feb.

Vår klinik har satt ett testdatum... Men jag vill inte ringa innan! ;) Jag satt och lyssnade på samtalen de fick in när vi väntade på vårt äggplock... Jag råkade höra ett par samtal med ett halvt öra... Och de får verkligen många samtal från kvinnor och män som är stressade... Så jag känner att vi kan vänta med vårt! :)

Vår testdag är alla hjärtans dag! :) Maken frågade vad jag ville göra och jag menade på att det är väl mysigare med en kväll framför brasan med en pizza och en bra film än att sitta på en restaurang. På restauranger sitter man mitt emot varandra och stirrar ungefär... Vi bor i en så liten by att alla känner alla... Man kan inte riktigt prata om det man vill! :) Jag vill prata om bebis! :P

• St0rken
    Moolie skrev 2014-02-10 19:20:26 följande:
    Vår klinik har satt ett testdatum... Men jag vill inte ringa innan! ;) Jag satt och lyssnade på samtalen de fick in när vi väntade på vårt äggplock... Jag råkade höra ett par samtal med ett halvt öra... Och de får verkligen många samtal från kvinnor och män som är stressade... Så jag känner att vi kan vänta med vårt! :) Vår testdag är alla hjärtans dag! :) Maken frågade vad jag ville göra och jag menade på att det är väl mysigare med en kväll framför brasan med en pizza och en bra film än att sitta på en restaurang. På restauranger sitter man mitt emot varandra och stirrar ungefär... Vi bor i en så liten by att alla känner alla... Man kan inte riktigt prata om det man vill! :) Jag vill prata om bebis! :P  

Jag väntar jag också då ;) Vad fick jag 18de ifrån det är den 17de ;)
  • Moolie
    St0rken skrev 2014-02-10 20:01:42 följande:

Jag väntar jag också då ;) Vad fick jag 18de ifrån det är den 17de ;)
    Om en vecka känns ju helt okej! ;) 
  • Jenkis
    St0rken skrev 2014-02-10 18:56:59 följande:
    Måste man vänta till TD för att kontakta kliniken med Positivt resultat ? Jag har egentligen TD 18 feb.
    Nää. man gör väl som man vill. Men jag skall vänta och så skall jag testa igen innan, så jag inte ringer och hormonerna är på väg ner...
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015