• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • Gudasänd
    tusa skrev 2014-01-23 09:28:22 följande:
    Så bra att det inte var oväntat. Då ser du ju kopplingen nånstans ändå.

Är bara hälften av detta sant så är det illa nog:

lege.net/politiken.biz/microchipimplantat.htm
    Herre min Skapare säger jag bara:

lege.net/politiken.biz/microchipimplantat.htm

"När ett 5 micromillimeter stort chip (diametern för ett hårstrå är 50 micromillimeter) placeras i ögats synnerv, registrerar det nervimpulser från den del av hjärnan som är centrum för lukt, syn och röst hos en implanterad person. När man väl en gång blivit överförd och sparad på en dator, kan dessa neuroimpulser riktas tillbaka till människans hjärna via det microchip som finns. Om man använder sig av en landbaserad dator (RMS) kan man sända elektromagnetiska budskap (kodade som signaler) till nervsystemet och påverka dess mål.

Med sådana RMS chips kan friska personer fås att se hallucinationer och höra röster inne i sitt huvud.

Varje tanke, reaktion, hörsel och visuell observation förorsakar ett antal neurologiska potential. Man kan nu genom elektromagnetiska fält styra tankar, bilder och röster. Stimulering med elektromagnetism kan därför förändra en persons hjärnvågor och förorsaka muskulär aktivitet genom att förorsaka smärtsamma muskelkramper i avsikt att utföra tortyr.

NSAs elektroniska system kan simultant följa och behandla miljontals människor. Var och en av oss har en unik bioelektrisk resonansfrekvens i hjärnan på samma sätt som vi alla har unika fingeravtryck. Med elektromagnetisk frekvens (EMF) kan hjärnan kodas helt, genom att man sänder in elektromagnetiska signaler till hjärnan och får det att låta som röster eller synvillor hos den det berör. Massmedierna har inte rapporterat om att en persons privatliv förstörs för resten av hans eller hennes liv med ett implantat. Han/hon kan manipuleras på många olika sätt. Genom att använda sig av olika frekvenser, kan den hemliga kontrollanten förändra personens känsloliv. Han/hon kan göras aggressiv eller passiv. Sexualiteten kan påverkas."

Mijailo Mijailović någon.... 
  • Bebisfågel

Konstigt att så många inte har någon integritet.

Oavsett om detta är sant eller inte så skulle jag aldrig vilja att jag eller mina barn blir chippade och det är inte för att jag har nåt att dölja, det är handlar om INTEGRITET.

Så jävla trött på "jag har inget att dölja"

• Vitrysk hockeyhjälte
    Bebisfågel skrev 2014-01-23 13:08:16 följande:

Konstigt att så många inte har någon integritet.

Oavsett om detta är sant eller inte så skulle jag aldrig vilja att jag eller mina barn blir chippade och det är inte för att jag har nåt att dölja, det är handlar om INTEGRITET.

Så jävla trött på "jag har inget att dölja"

Men det är ingen som har gjort anspråk på att vilja "chippa" dig eller dina barn, så du kan vara helt lugn.

"Integritet" har för övrigt blivit ett jävla nonsensord, som i "jag handlar inte med betalkort för det kränker min integriteeeeet".
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Pentagram
    kivirush skrev 2014-01-23 12:28:47 följande:

Nja. De har ju aldrig några egna tamkar. Så utan att kunna kopiera citat eller länkar så skulle de sitta tysta i varsitt hörn.

...jag ser inte problemet...  :)
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-01-23 13:07:02 följande:
    Herre min Skapare säger jag bara:

lege.net/politiken.biz/microchipimplantat.htm"När ett 5 micromillimeter stort chip (diametern för ett hårstrå är 50 micromillimeter) placeras i ögats synnerv, registrerar det nervimpulser från den del av hjärnan som är centrum för lukt, syn och röst hos en implanterad person. När man väl en gång blivit överförd och sparad på en dator, kan dessa neuroimpulser riktas tillbaka till människans hjärna via det microchip som finns. Om man använder sig av en landbaserad dator (RMS) kan man sända elektromagnetiska budskap (kodade som signaler) till nervsystemet och påverka dess mål.

Med sådana RMS chips kan friska personer fås att se hallucinationer och höra röster inne i sitt huvud.Varje tanke, reaktion, hörsel och visuell observation förorsakar ett antal neurologiska potential. Man kan nu genom elektromagnetiska fält styra tankar, bilder och röster. Stimulering med elektromagnetism kan därför förändra en persons hjärnvågor och förorsaka muskulär aktivitet genom att förorsaka smärtsamma muskelkramper i avsikt att utföra tortyr.NSAs elektroniska system kan simultant följa och behandla miljontals människor. Var och en av oss har en unik bioelektrisk resonansfrekvens i hjärnan på samma sätt som vi alla har unika fingeravtryck. Med elektromagnetisk frekvens (EMF) kan hjärnan kodas helt, genom att man sänder in elektromagnetiska signaler till hjärnan och får det att låta som röster eller synvillor hos den det berör. Massmedierna har inte rapporterat om att en persons privatliv förstörs för resten av hans eller hennes liv med ett implantat. Han/hon kan manipuleras på många olika sätt. Genom att använda sig av olika frekvenser, kan den hemliga kontrollanten förändra personens känsloliv. Han/hon kan göras aggressiv eller passiv. Sexualiteten kan påverkas."Mijailo Mijailovi? någon.... 

Åh. Där har vi det. Gudasänd är redan chippad! Det är därför han har en förvrängd världsbild med hallucinationer om gud.
  • Gudasänd
    Niklas2k skrev 2014-01-23 09:39:11 följande:
    Förlåt. Jag tittade. Min kommentar är "ja".
    Alla ni andra, tycker även ni att WTC 7-byggnaden kollapsade naturligt den 11 september 2001?

" rel="nofollow" target="_blank">

Betänk att just denna byggnad föll ca 8 timmar efter Tvillingtornen... 

Och om den nu kollapsade naturligt (dvs ingen medveten byggnadsrivning), hur förklarar ni då att BBC gick ut med nyheten att den kollapsat INNAN den verkligen kollapsat?

Riktigt sjukt... 

Vart jag vill komma med detta?

Ja, kan man undanhålla oss information kring hur 9/11 egentligen gick till, så kan man väl på samma sätt undanhålla oss information kring dessa mikrochip som väntar på att injiceras i nyfödda barn?

Eller hur, älskade vänner? 

• Vitrysk hockeyhjälte
    Gudasänd skrev 2014-01-23 13:19:50 följande:
    Alla ni andra, tycker även ni att WTC 7-byggnaden kollapsade naturligt den 11 september 2001?

Betänk att just denna byggnad föll ca 8 timmar efter Tvillingtornen... 

Och om den nu kollapsade naturligt (dvs ingen medveten byggnadsrivning), hur förklarar ni då att BBC gick ut med nyheten att den kollapsat INNAN den verkligen kollapsat?

Riktigt sjukt... 

Vart jag vill komma med detta?

Ja, kan man undanhålla oss information kring hur 9/11 egentligen gick till, så kan man väl på samma sätt undanhålla oss information kring dessa mikrochip som väntar på att injiceras i nyfödda barn?

Eller hur, älskade vänner? 

Återigen, hur ser det ut när en byggnad kollapsar "naturligt"?
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Gudasänd
    Queenie70 skrev 2014-01-23 12:24:20 följande:
    Slutat ta dina mediciner igen? Vad har vi sagt om det
    Det finns bara en riktig medicin som fungerar:

Hare Krishna Hare Krishna
    Krishna Krishna Hare Hare
    Hare Rama Hare Rama
    Rama Rama Hare Hare

• Bebisfågel
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-23 13:09:46 följande:
    Men det är ingen som har gjort anspråk på att vilja "chippa" dig eller dina barn, så du kan vara helt lugn.

"Integritet" har för övrigt blivit ett jävla nonsensord, som i "jag handlar inte med betalkort för det kränker min integriteeeeet".

Okej, kanske inte mig, men den länk TS la ut handlade om att chippa barn som föds från maj 2014, så framtida barn är väl i så fall mer rätt.

Nu pratar vi ju om chippning och inte handla med betalkort.

Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...