• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • frangipani
    Aniiee skrev 2014-01-22 15:46:24 följande:
    Det svarar jag på när jag får frågan på ett respektfullt sätt....
    Hej Aniiee! 

Jag skulle gärna vilja veta mer om ditt chip, hade ingen aning om att denna teknologi fanns innan jag läste denna tråden!

Tycker verkligen det är intressant, och skulle vara jättespännande att få höra vad det är för typ av chip du har och anledning till att du opererade in det? Är det permanent? 
  • Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-01-23 13:19:50 följande:
    Alla ni andra, tycker även ni att WTC 7-byggnaden kollapsade naturligt den 11 september 2001?

" rel="nofollow" target="_blank">

Betänk att just denna byggnad föll ca 8 timmar efter Tvillingtornen... 

Och om den nu kollapsade naturligt (dvs ingen medveten byggnadsrivning), hur förklarar ni då att BBC gick ut med nyheten att den kollapsat INNAN den verkligen kollapsat?

" rel="nofollow" target="_blank">

Riktigt sjukt... 

Vart jag vill komma med detta?

Ja, kan man undanhålla oss information kring hur 9/11 egentligen gick till, så kan man väl på samma sätt undanhålla oss information kring dessa mikrochip som väntar på att injiceras i nyfödda barn?

Eller hur, älskade vänner? 

Hur ska man se till att sjukhuspersonalen inte skvallrar om dessa  chip? Det rör sig ju om tusentals personer som behövs för att chippa alla nyfödda.

Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-01-23 13:14:16 följande:

Åh. Där har vi det. Gudasänd är redan chippad! Det är därför han har en förvrängd världsbild...
    Jag tror snarare det är mänskligheten som gått omkring med en förvrängd världsbild i över 400 år, då vi på 1600-talet hjärntvättades med myten att vi på Jorden skulle hålla på och flänga omkring runt Solen, dvs heliocentrismen...

Men då har jag en stor nyhet att berätta för er alla:

Vetenskapen har nu kommit fram till att Jorden de facto befinner sig i centrum av universum (Planck-teleskopets resultat i mars 2013), dvs den Heliga Geocentrismen, vilket påvisar att religionerna faktiskt hade rätt!

Trailern till kommande storfilm kring denna stora vetenskapliga upptäckt:

Diskussionerna kring detta går höga här på Familjeliv:

www.familjeliv.se/Forum-26-175/m71752896.html

Kommentarer? 

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-01-23 13:38:34 följande:
    Jag tror snarare det är mänskligheten som gått omkring med en förvrängd världsbild i över 400 år, bla bla bla bla bla bla bla bla

Eller så gjorde vetenskapen det den gör bäst.

Slängde ut det som inte hade vetenskapligt stöd genom observationer genom ny teknik osv.

Vidskepelse fördärvar världen.
  • Maria 434

Det skulle ju vara jättepraktiskt att vara chippad med GPS-tracking, då skulle jag inte behöva oroa mig för att simma vilse på ett nattdyk och ingen kunde hitta mig.

• kivirush
    frangipani skrev 2014-01-23 13:29:21 följande:
    Hej Aniiee! 

Jag skulle gärna vilja veta mer om ditt chip, hade ingen aning om att denna teknologi fanns innan jag läste denna tråden!

Tycker verkligen det är intressant, och skulle vara jättespännande att få höra vad det är för typ av chip du har och anledning till att du opererade in det? Är det permanent? 

Jag är faktiskt också lite nyfiken på detta.
  • Nerfherder

2 allvarliga frågor:

Varför låter moderatorerna den här tråden med uppenbar och felaktig skrämselproganda vara kvar?

Varför i HELA friden får Gudasänd vara kvar och sprida skit på det sättet han gör? Risken är ju faktiskt att någon tror på det...

• Volt
    Nerfherder skrev 2014-01-23 13:58:54 följande:
    Varför i HELA friden får Gudasänd vara kvar och sprida skit på det sättet han gör? Risken är ju faktiskt att någon tror på det...
    Tror du? 
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-01-23 13:45:17 följande:
    Eller så gjorde vetenskapen det den gör bäst.
    Slängde ut det som inte hade vetenskapligt stöd genom observationer genom ny teknik osv.

Vidskepelse fördärvar världen.
    Exakt!

Vidskepelsen att vi skulle hålla på och flänga omkring runt solen (heliocentrismen) har nu alltså vetenskapen bevisat vara bara en myt!

Slutsats?

Just precis, Solen snurrar runt vår stationära centrumplacerade Moder Jord, vilket alla religioner alltid ju hävdat!

Kosmologin genomgår nu ett Geocentriskt paradigmskifte. Missa inte den kommande storfilmen:

Trailer:

Kan vi ta varann i hand på detta?  Solig
  • Maria 434
    Nerfherder skrev 2014-01-23 13:58:54 följande:
    2 allvarliga frågor:

Varför låter moderatorerna den här tråden med uppenbar och felaktig skrämselproganda vara kvar?

Om nån tror på vad gudasänd skriver så har de nog större problem som inte avhjälps av att ts skriver här
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...