• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • UniqueSnowflake
    Selfish Geene skrev 2014-01-22 19:33:36 följande:
    Hypnotica: festligt!
    Det krävs en religiös människa eller en galning för att kunna slänga ur sig så vidriga saker som att någon förtjänar att mördas för att de säger något du inte håller med om
    Nej, är du komplett obildbar eller? DU HAR FEL.
    ~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~
  • Aniiee
    paradox skrev 2014-01-22 20:23:17 följande:

April kom tidigt i år.

Med tanke på TS andra trådar så verkar det vara april i alla fall någon gång i månaden....
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Selfish Geene
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-22 20:12:18 följande:
    Nej, är du komplett obildbar eller? DU HAR FEL.

Att "vara en kvarnsten runt någons hals" kan visserligen syfta till en besvärlig person, men Hypnotica kallar Gudasänd för "en falsk profet" och säger att han "borde få en kvarnsten runt halsen" Det syftar till bibelns beskrivning av hur falska profeter ska straffas, genom att sänkas i havet med en kvarnsten runt halsen (googla kvarnsten+falsk profet och återkom sedan så ska jag ha överseende med att du kalkade mig obildbar)
  • UniqueSnowflake
    Selfish Geene skrev 2014-01-22 20:42:27 följande:

Att "vara en kvarnsten runt någons hals" kan visserligen syfta till en besvärlig person, men Hypnotica kallar Gudasänd för "en falsk profet" och säger att han "borde få en kvarnsten runt halsen" Det syftar till bibelns beskrivning av hur falska profeter ska straffas, genom att sänkas i havet med en kvarnsten runt halsen (googla kvarnsten+falsk profet och återkom sedan så ska jag ha överseende med att du kalkade mig obildbar)
    Det visade sig att du har rätt. Jag beklagar mitt utbrott.
  • Selfish Geene
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-22 21:36:48 följande:
    Det visade sig att du har rätt. Jag beklagar mitt utbrott.

No probs! Sånt som händer i debattens hetta ;)
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-01-22 18:48:04 följande:
    Fan, jag hoppas ärligt att Gudasänd blir utkastad även från familjeliv! Fyfan för dig och dina idiotiska ideer.
    Men Herre Gud...det är ju INTE MIN IDÉ att nyfödda barn ska börja mikrochippas... 
  • Mentat
    Gudasänd skrev 2014-01-22 22:20:36 följande:
    Men Herre Gud...det är ju INTE MIN IDÉ att nyfödda barn ska börja mikrochippas... 
    Ingen annans heller, det är exakt det som är poängen!  Däremot är det bevisligen din idé att skrämma upp gravida kvinnor. Vad får du ut av det?
  • Gudasänd
    Spöktuss skrev 2014-01-22 18:52:19 följande:
    Jepp! Han kan väl hitta ett likasinnat forum istället, det är ju ändå ingen här som håller med honom.
    Jag behöver inga ja-sägare. Huvudsaken för mig är bara att information går ut och att folk vaknar...
  • Froststar

TS, vet du inte om att alla är chippade redan? Tror du verkligen på att det är "mobilmasterna" som gör att du kan använda mobilen? Har du aldrig lagt märke till att ju mer befolkat område desto bättre signal? Det är på grund av mängden människor som skapar mobila fält med hjälp av sina mikrochippar. *Visslar för mig själv*

Min avatar speglar känslorna jag får då jag läser genomsnittliga FL-ares inlägg
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...