• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-01-22 17:59:15 följande:
    Om du nu betraktar den kroppsliga lusten och njutningen som det högsta i livet (hedonist), hur kan du då vara så nära din ande egentligen? 

Och återigen, om jag är en falsk profet, ge oss då exempel på någon sann profet, tack!

Hedonist?
    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Selfish Geene

Hypnotica: jag bryr mig inte om vad Bibeln säger om att avrätta människor, det är en bok varken mer eller mindre.

Däremot bryr jag mig om vad riktiga människor tycker och du verkar tycka att det är rätt att dränka människor med vanföreställningar!

Nå tänker du stå för din åsikt eller ska du försöka gömma dig bakom din bronsålderbok?

• Gudasänd
    Mentat skrev 2014-01-22 18:05:52 följande:
    Det finns mycket trams på YouTube, inte minst konspirationsteorier som en del som inte tänker själva kanske t.o.m. tror på.
    Du förklarade inte för oss hur det kommer sig att BBC kom ut med "Breaking News" att WTC 7-byggnaden fallit 11 september 2011, när det i själva verket dröjde ca ½ timme till innan den föll...

" rel="nofollow" target="_blank">

• Spöktuss

Kära Gudasänd

Kan du ge fan i att sprida ditt hokuspokustrams som saknar någon som helst pålitlig källa? Länken du postade är ingenting annat ren och skär skrämselpropaganda. Du skadar blivande mammor som är extra lättpåverkade på grund av oro för förlossningen och som är fulla av hormoner.

Har läst en del av dina trådar och ingen av din så kallade "fakta" går att ta på allvar. Det finns inget som helst stöd i det du påstår, aldrig en källa som kommer från något annat än religiösa sidor. Skärp dig och sluta skrämma upp folk!

• Gudasänd
    Hypnotica skrev 2014-01-22 18:17:00 följande:

Hedonist?
    Från din profil:
    Personlighet
    Ambitiös   Asocial   Galen   
    Hedonist   Kontrollfreak   Paranoid   
    Perfekt   Pilsk
  • Gudasänd
    Spöktuss skrev 2014-01-22 18:30:34 följande:
    Kära Gudasänd

Kan du ge fan i att sprida ditt hokuspokustrams som saknar någon som helst pålitlig källa? Länken du postade är ingenting annat ren och skär skrämselpropaganda. Du skadar blivande mammor som är extra lättpåverkade på grund av oro för förlossningen och som är fulla av hormoner.

Har läst en del av dina trådar och ingen av din så kallade "fakta" går att ta på allvar. Det finns inget som helst stöd i det du påstår, aldrig en källa som kommer från något annat än religiösa sidor. Skärp dig och sluta skrämma upp folk!
    Jaså, nu är det de religiösa som får ta skulden även för denna nyhet kring mikrochippen som komma skall i maj i år...
  • Spöktuss
    Gudasänd skrev 2014-01-22 18:34:01 följande:
    Jaså, nu är det de religiösa som får ta skulden även för denna nyhet kring mikrochippen som komma skall i maj i år...
    Haha, och så offerkoftan på. Eftersom det är ni som sprider felaktiga rykten, så ja då får ni ta på er ansvaret för er propaganda. Tror du på fullt allvar att nyheterna inte hade slagit upp detta redan om det hade varit sant? De älskar att gräva i sådana här saker så hade det varit sant hade vi vetat detta när det kom ut.
  • Nerfherder

Fan, jag hoppas ärligt att Gudasänd blir utkastad även från familjeliv! Fyfan för dig och dina idiotiska ideer.

• Spöktuss
    Nerfherder skrev 2014-01-22 18:48:04 följande:
    Fan, jag hoppas ärligt att Gudasänd blir utkastad även från familjeliv! Fyfan för dig och dina idiotiska ideer.
    Jepp! Han kan väl hitta ett likasinnat forum istället, det är ju ändå ingen här som håller med honom.
  • Hypnotica

Gudsänd lyckas att kombinera två stycken personligheter som oftast blir forumnarkomaner.

1. Andliga elitister - "Jag vet bäst, ni andra har fel för det har Gudomen sagt till mig." Dessa är väldigt ofta personer som man hittar i olika slags kulter och verkar dra sig till mer extrema religiösa grupper. Dessa personer lyssnar ALDRIG på sakargument.

2. Konspiratorikern aka "Foliehatten". Lyssnar heller aldrig på sakargument, denne person anser att alla som inte tror på konspirationen, är med i den. Klassiskt svartvitt tänkande.

Jag är 95% säker att jag kan Biblen bättre än käre Gudasänd och skulle kunna dra punkt efter punkt var hans uttalanden om andlighet inte stämmer överens med vad som faktiskt står i den. Gudsänd skulle bara kontra med att han har gåvan att se vilken konspiration som stämmer (och eftervad han skrivit på FL är det ALLA).

Att det faller på sin egen orimlighet att EU skulle tagit ett beslut om att alla nyfödda ska chippas (hur i hela friden skulle man kunna hålla det hemligt? Det krävs ju tusentals människor inblandning i en sådan operation) kommer Gudasänd aldrig låta sig övertalas om.

Och när den tidpunkten kommer att startdatum för denna operation är förbi och vi andra säger: "Se? Här är en nyföding UTAN chip" kommer han påstå att det visst finns i kroppen men dolt.

Däremot - Gudasänd och byorginalet borde dejta varandra. De verkar likasinnade.

Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...