• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • tusa

Googlat och fått många träffar, flera alldeles färska...

www.rense.com/general71/under.htm

Detta är ett utdrag ur en annan artikel (beforeitsnews.com/alternative/2014/01/plans-underway-to-microchip-all-newborns-in-u-s-and-europe-2880604.htm):

"Prime Minister Olof Palme gave permission in 1973 to implant prisoners, and Data Inspection’s ex-Director General Jan Freese revealed that nursing-home patients were implanted in the mid-1980s".

Så det görs ju redan, på just såna grupper jag nämnde, svaga grupper som i detta fallet kriminella och gamla..så även om det inte införs just i maj i år så är det obehagligt nära nog!!

Här förklaras och avfärdas dock just "ryktet" som gäller obgligatorisk chipninga av nyfödda från det datumet.

www.metabunk.org/threads/debunked-mandatory-microchips-in-newborn-european-babies-rumour-via-wikileaks.2982/

Finns en bra länk till den brittiska rapporten från -06 som är ursprungskällan. Där nämns inget om just tvångschippning, men verkar vara mycket intressant läsning om det elektroniska övervakningssamhället, så detta blir nu min kvälls/natt lektyr Cool

• tusa
    Aniiee skrev 2014-01-23 00:49:42 följande:
    Vilket dravel....

Jag är som sagt redan chipad. Ask me why......
    ? inget dravel...kolla din historia ordentligt Obestämd

Ja, ni ser, finns redan frivilliga "offer", ytterligare ett effektivt sätt att låta befolkningen "fängsla" sig själva och introducera Big Brother Förvånad Ni som hävdar att medierna skulle låta oss veta: Börja kolla "Outfoxed" och sök er sedan vidare därifrån..

Ja, jag undrar faktiskt varför???? Hur i hela fridens namn går man med på nåt sånt???....jag fattar inte...
  • Vitrysk hockeyhjälte

Folk tror alltså det som TS skriver är sant. På riktigt.

Aldrig har jag känt så mycket för att skjuta mig som nu. Ni förtjänar inte att vara mina artfränder.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • tusa
    kivirush skrev 2014-01-23 07:27:18 följande:
    (ttp://beforeitsnews.com hahaha haha!
    Fy fan vilken rolig läsning! Folk är ju helt dumma i huvudet!
    ---även en blind höna finner korn ibland..Obestämd
  • Tenshii
    Gudasänd skrev 2014-01-22 14:40:35 följande:
    .
    Nej, detta är inget skämt alls!

topinfopost.com/2014/01/22/all-european-newbo...

Planerar ni barn, se för Guds skull till att föda hemma !!!

Eder evigt tillgivne,
    Fick en Snilleblixt, aka Gudasänd

twitter.com/Snilleblixten

.
    Topinfopost. Sidan som skriver om levande drakar och att koranen var skriven av utomjordingar. Känns som en ytterst tillförlitlig källa. 
    Du besitter inte någon form av tekniskt kunnande? Hur stor skulle inte en sådan enhet bli med den precisionen och den batteritiden? Var ska du sätta den, i buken? Hur ska man klara av att byta batterier på miljontals användare varje år? Var är källorna till detta? 

Din källkritik är inte bara trasig, den är obefintlig. FYI så kan grisar flyga. 
  • tusa
    Anna69 skrev 2014-01-23 08:48:44 följande:
    Jisses, var kommer alla dessa foliehattar* ifrån??? Hur i hela friden kan ni ens överväga att tro på detta???

*sv.wikipedia.org/wiki/Foliehatt
    ...hur kan man ens överväga att det skulle vara en omöjlighet??? Handlar om vår och våra barns liv och frihet, alldeles för stort och viktigt att ignorera och bara lättsamt avfärda!

Vad tror du judarna först trodde när "ryktena" om den slutgiltiga lösningen sipprade ut`? Man trodde inte det var sant, så klart, för hur skulle det kunna vara så!?....och vad säger vi om alla de vanliga människorna som levde där och då? Att de var fega? Att de var var naiva? Att de var ointelligenta? Blinda? Jag skulle vilja påstå att vi i eftervärlden anklagar dem för alla, eller hur?

Att det redan glömts bort skrämmer mig. Inte hela den generationen är ju ens utdöd ännu!
  • Vitrysk hockeyhjälte
    tusa skrev 2014-01-23 09:15:16 följande:
    ...hur kan man ens överväga att det skulle vara en omöjlighet??? Handlar om vår och våra barns liv och frihet, alldeles för stort och viktigt att ignorera och bara lättsamt avfärda!

Vad tror du judarna först trodde när "ryktena" om den slutgiltiga lösningen sipprade ut`? Man trodde inte det var sant, så klart, för hur skulle det kunna vara så!?....och vad säger vi om alla de vanliga människorna som levde där och då? Att de var fega? Att de var var naiva? Att de var ointelligenta? Blinda? Jag skulle vilja påstå att vi i eftervärlden anklagar dem för alla, eller hur?

Att det redan glömts bort skrämmer mig. Inte hela den generationen är ju ens utdöd ännu!
    Vad är det här för jävla skitsnack? Inte oväntat att liknelser med andra världskriget skulle dyka upp.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • tusa
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-23 09:20:31 följande:
    Vad är det här för jävla skitsnack? Inte oväntat att liknelser med andra världskriget skulle dyka upp.
    Så bra att det inte var oväntat. Då ser du ju kopplingen nånstans ändå.

Är bara hälften av detta sant så är det illa nog:

lege.net/politiken.biz/microchipimplantat.htm
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...