• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • UniqueSnowflake
    kivirush skrev 2014-01-23 07:27:18 följande:
    beforeitsnews.com hahaha haha!
    Fy fan vilken rolig läsning! Folk är ju helt dumma i huvudet!

Ja i stort sett alla länkarna i tråden består bara av foliehattande och konspirationsteoretiker och tokar.
    Bara kolla på "förstasidan" på dessa länkar!

Kolla deras rubriker, de är helt galna. De är av typen "Ding Ding Värld".
    Typ "Drottningen av England gravid med utomjordingsbebis vid 85 år"
    eller liknande. Fast kanske något mindre galna.

~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~
  • UniqueSnowflake
    Gudasänd skrev 2014-01-23 14:23:55 följande:
    3. Vi är centrum av HELA universum! 
  • Nicke
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-23 17:12:35 följande:

Dina smilygubbar utgör verkligen ett starkt argument.

WTC7 rasade för att mängder av brinnande debris (stenar, armeringsjärn mm)  rasade loss från det ena av båda tornen som träffades av flygplanen. Detta debris träffade WTC7-s baksida på ena sidan.

Ett hus kan inte stå emot sådan tyngd. Så, det började brinna ganska tidigt, och det brann i byggnaden på många ställen i FEM TIMMAR innan det till slut rasade, och rasade gjorde det snett bakåt och till vänster (om man stod mitt framför den).

Men hur kan du förklara att det rapporterades om det INNAN det hände?!?!?!!?!?!?!11!!!

........
  • Gudasänd
    Hypnotica skrev 2014-01-23 15:09:12 följande:
    Nu vill höra Gudasänds syn på Chemtrails.
    Chemtrails har jag ju redan avhandlat åratal sen:

blogg.passagen.se/fick-en-snilleblixt/entry/chemtrails_utsl%C3%A4pp_av_gifter_fr%C3%A5n

Chemtrail-experiment under Andra Världskriget:

www.youtube.com/watch&v=TO89KAJGkL8

FN vill förbjuda Chemtrails:

foodfreedom.wordpress.com/2010/10/28/un-votes-to-ban-chemtrails/

Här kan ni läsa ALLT kring dessa Chemtrails, och även skriva på en namninsamling:

chemtrails-sverige.blogspot.se/

• UniqueSnowflake
    Niklas2k skrev 2014-01-23 17:21:15 följande:
    Men hur kan du förklara att det rapporterades om det INNAN det hände?!?!?!!?!?!?!11!!!

........
    Det var ett MISSTAG från BBC:s sida. De blandade ihop namnen på byggnaderna. De sa "Solomon building" flera gånger och de trodde detta var byggnaden som rasade INNAN WTC7.
  • UniqueSnowflake

Mänskliga faktorn.
    Ni kanske inte vet om detta, men på varenda pressredaktion så var det CRAZY denna dag och det var många många som stod och skulle leverera nyheter utan att egentligen ha en aning om vad de skulle säga.
    Journalisten Jane Standley kastades in i korrespondentjobbet och hade INGET script, visste inte vad fan hon skulle säga, utan fick använda sin hjärna till att komma på något.

Efter detta jobbade hon kort för BBC och valde sen att hoppa av korrespondensjobbet. Sist jag läste nåt om henne jobbade hon i Afrika.

• Nicke
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-23 17:23:43 följande:
    Det var ett MISSTAG från BBC:s sida. De blandade ihop namnen på byggnaderna. De sa "Solomon building" flera gånger och de trodde detta var byggnaden som rasade INNAN WTC7.
    Ah, logiskt igen. :)

Jag kunde annars tänka mig att det var stor risk för att byggnaden skulle falla precis som WTC och att man skrev något i förväg. :)
  • UniqueSnowflake
    Gudasänd skrev 2014-01-23 17:23:21 följande:
    FN vill förbjuda Chemtrails:

foodfreedom.wordpress.com/2010/10/28/un-votes.../

För det första: flygplanstrails består av 99% vatten. Och resterande 1% är avgaser, varav den 1% består av lite metall"skrot" i fint pulverform.

Så försök inte lura mig!

För det andra. Det låter ju fint att UN dvs FN Förenta Nationerna, försöker "göra en förbättring av miljön ang "chemtrails"".
    MEN!

Försöker man hitta KÄLLA på detta från UN, så följer man din foodfreedom-blogg-länk. Där länkar de en "källa". Den är ytterligare en foodfreedom-blogg-länk.
    Försöker man hitta källa vidare, så kommer man till nåt som heter etcgroup.
    DÄr står det
    www.etcgroup.org/en/node/5227

PAGE NOT FOUND.

Det finns alltså INTE EN SIFFRA, INTE EN BOKSTAV, som talar om att någon som helst information faktiskt kommer från FN!!

Det gäller att vara väldigt källkritisk när man läser saker på internet!

• UniqueSnowflake
    Niklas2k skrev 2014-01-23 17:31:01 följande:
    Ah, logiskt igen. :)

Jag kunde annars tänka mig att det var stor risk för att byggnaden skulle falla precis som WTC och att man skrev något i förväg. :)
    SKrev? Neheeedu ingen skrev någonting. Man rapporterade i realtid, 23 minuter före händelsen, och fact checkers blandade ihop namnen på två byggnader.

Så enkelt var det. FInns på youtube...
  • Gudasänd
    Niklas2k skrev 2014-01-23 16:51:27 följande:
    Du har redan fått en fullt logisk förklaring.
    Logiskt, att BBC går ut med en "Breaking News" om att WTC 7 kollapsat, INNAN den ens gjort det, och INNAN någon ens tänkt tanken att den skulle falla naturligt, med tanke på att byggnader mycket sällan ens faller naturligt, som ju du själv hävdade tidigare...
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...