tusa skrev 2014-01-23 00:23:09 följande:
Vill bara, till skillnad från alla andra här, säga att jag är också vaken och ganska väl insatt på många områden om vad som pågår bakom kulisserna med ex. banker, GMO och "sjukvården".
Detta med chippning sände kalla kårar när jag, under senaste halvåret fick veta att det redan börjat i USA, med de hemlösa...ja det är "frivilligt", för var är frivilligheten i att stå utanför samhällets hjälp när man är desperat och får det som villkor?? Kolla vår svenska historia gällande tvångssteriliseringarna och betänk också att det är såhär man gör när man vill intrudcera kontroversiella nyheter för en befolkning. Man börjar i mindre skala med en grupp som står lite utanför, som har mindre "värde" i samhällets ögon, då accepterar folk utan större invändningar och sedan är tröskeln redan korsad. När det då sedan går att visa på att "titta, vi har redan detta som ett fungerande system i samhället" så kommer folk att acceptera att man tar det steget längre...och längre...och längre...
Tackar TS för the heads up och ska titta på detta ordentligt inför min eventuella förslossning senare i år..
Vilket dravel....
Jag är som sagt redan chipad. Ask me why......