Tempar/Fertility friend

När hade jag ÄL egentligen? Positivt i fredags och negativt på lördagen?
Hjälp.. Någon av er där ute som kan hjälpa mig, min temp har börjat stiga nu?!? Fattar ingenting. Har jag inte haft nån ägglossning eller vad?
Hejsan. Är ny här, endast tempat sen senaste mensen.
Min engelsk är halvkass men har försökt iaf ;)
Varför blir vissa pluppar bara tomma cirklar?
Ser kurvan normal ut?
Många frågor hehe..
A det kanske man skulle göra.. köper man de på nätet?
Ja det tycker jag.
Bättre att köpa hem gravtest Ser fint ut!
Visst är det en im-dip! Sen är ju bara frågan om embryot lyckas stanna kvar <3 Det är vanligt att få dipen, mer än vad man trir har jag läst, men eftersom vi kvinnor idsg är galna på kroppens olika signaler så upptäcks därför fler MA spm egebtligeb ibne skulle ha märkts alls... precis som vanlig mens som kommer.. ja du fattar. Håller tummarna för att lilla pyret vill stanna kvar
Haha ja det är så
Förkylning är ett bra tecken! För ju mer nedsatt ditt immunförsvar är, desto större chans att kroppen inte stöter bort den "ovälkomna blastocysten"
Jag sitter själv här och snorar o nyser och det är ett Bra tecken
Tyvärr är det vanligt med dippar utan att det för den skull beror på en implantation. Jag hade en likadan dipp trots att jag inte ens ägglossat under en cykel och tittar man på ff:s chart gallery kan man se liknande mönster trots ägglossningsfria cykler. Jag hade dessutom dippar i samtliga cykler förutom den jag plusade i nu när jag blev gravid i november. Hade då tempat i två år.
Jag hade en tydlig ägglossningsfri cykel och en mindre tydlig. Den ena steg tempen successivt, var väldigt hoppig och dippade ett par gånger under stegringen innan den, 5 dagar senare, dippade rejält med mens som resultat. Den andra sjönk precis som det brukar innan äl för att sedan stiga och ligga på samma temp som innan igen. Dippade då efter stegringen också för att stiga igen ett par gånger för att sedan sjunka med mens. Båda cyklerna har sett rätt annorlunda ut i jämförelse med tidigare cykler så därför var jag säker på att äl uteblivit.
Visst är det härligt att hoppas såklart :) ville bara informera om att dippar under lutealfasen inte alltid innebär ett ägg som fäster. Kanske inte är info som andra uppskattar dock och då ber jag om ursäkt.