Tempar/Fertility friend
Vad tråkigt! Kommer såväl ihåg när vi gjorde utredning innan vi fick sonen. Men efter äggledarspolningen så blev vi direkt gravida. Får hoppas det är falsklarm för din del nu, eller att det går fort för er sen.
Vad tråkigt! Kommer såväl ihåg när vi gjorde utredning innan vi fick sonen. Men efter äggledarspolningen så blev vi direkt gravida. Får hoppas det är falsklarm för din del nu, eller att det går fort för er sen.
Jag hoppas det med. Bokat tid för utredning nu, ska på första besöket 27 juni, så hinner med ett försök till innan dess. Förhoppningsvis kan jag nu slappna av lite med vetskapen om att vi har en tis bokad och kanske hinna gå ner lite i vikt.
Känns lite som att jag kan klappa mig själv på axeln faktiskt. Brukar tycka det är så jobbigt att ringa den typen av samtal (till läkare, myndigheter m.fl.), men den sorg och frustration över att det aldrig blir något fick mig för en gångs skull att få arslet ur vagnen så att säga.
Chansen för att bli gravid efter en spolning är högre :). Jag blev ju dock inte gravid samma cykel utan cykeln efter det :)
Tror att jag hade något som släppte när de gjorde min spolning, då det gick vägen nästan direkt efter :).
Får du letrozol också nu då? :)
Stort lycka till!
Nix, jag hade ingen förträngning alls utan allt såg finfint ut. Vet att det är många som lyckas bli gravida direkt efter en spolning, oavsett om man har hinder eller inte.
Ingen tvekan längre!!! :) Tack alla som redan gratulerat!
Lägger in grafen också, men Äl stämmer inte på den. Äl ska vara 2 dagar senare än vad som visas (kan man ändra Äl manuellt någonstans?) Tar jag bort det positiva Äl testet sätter FF Äl på CD 25...
Jag tror på svagt plus. Håller tummarna att det visar på de andra om någon dag eller två.
Här testen helblanka efter att ha anat streck tidigare så mensen kommer dyka upp. Det är jag 100% säker på. Frågan är bara när.
Det här ser ju bra ut... men jag är rätt säker på att ff satt ut ÄL tre dar för tidigt, så det är BIM imorgon. Jag vågar inte testa.
Jag tog bort två markeringar med eggwhite 26-27/4 och få flyttade ff fram ÄL till 1 maj, då jag är rätt säker på att den ägde rum. Jag har aldrig varit så nervös inför en BIM som den här gången. Jag hyser nog lite för högt hopp till äggledarspolningen. Åååååh, må det gå väl nu. Tidigare har tempen dippat på ÄL+13 och mensen kommit dan därpå. Så åååååh, hoppas.
Jag tog bort två markeringar med eggwhite 26-27/4 och få flyttade ff fram ÄL till 1 maj, då jag är rätt säker på att den ägde rum. Jag har aldrig varit så nervös inför en BIM som den här gången. Jag hyser nog lite för högt hopp till äggledarspolningen. Åååååh, må det gå väl nu. Tidigare har tempen dippat på ÄL+13 och mensen kommit dan därpå. Så åååååh, hoppas.