Tempar/Fertility friend
![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5314566/full_600/phps55Ryh03802.jpg)
Nu börjar jakten på nästa ÄL efter aborten (pga fosterskador
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Så här såg testerna ut då på cd 14. Graviditetstestet överst.
Ser ju ut som det är på g med ägglossning. Jag orkade inte tempa något efter mitt ma så jag har inga erfarenheter kring det. Med mitt mf sjönk tempen i samband med blödningen och ytterligare vid ägglossning.
Vill bara säga att jag lider så oerhört med dig v 14 är ju sent. Fick mf i v 13 och det var fruktansvärt, kändes som en halv förlossning jag hoppas att du snart ska plussa igen. Kram
Åh, vad tråkigt att höra Zora och lilaemma. Styrkekramar.
Har testat med äl test sedan mf. Det har varit positivt ända fram till igår (på grund av graviditetshormonerna). Igår var det rejält mycket svagare. Idag är det positivt igen. Hur ska jag tänka nu? Är ägglossningen på g? Eller går grav hormonerna upp och ner?
Har testat med äl test sedan mf. Det har varit positivt ända fram till igår (på grund av graviditetshormonerna). Igår var det rejält mycket svagare. Idag är det positivt igen. Hur ska jag tänka nu? Är ägglossningen på g? Eller går grav hormonerna upp och ner?
[quote=77917957][quote-nick]lilaemma skrev 2017-08-11 20:24:49 följande:[/quote-nick][/quote]
Vilken cd brukar du ha ÄL på? Min bm sa att det kan vara missvisande att tempa efter MF/ma/abort eftersom hormonerna som är kvar kan spela ett spratt med temperaturerna. Givetvis Tempar jag ändå. men vi får väl ta det med en nypa salt. Kanske utkristalliseras något med tiden... jag är på cd 19, men så gick jag ju i v 14/15 och hann väl upp i höga hormonnivåer kanske.
Så här ser min graf ut. Gissar att den sista höga tempen beror på att jag drack massa vin kvällen innan. Jag brukar få hög Temp då. Men vem vet...
Vilken cd brukar du ha ÄL på? Min bm sa att det kan vara missvisande att tempa efter MF/ma/abort eftersom hormonerna som är kvar kan spela ett spratt med temperaturerna. Givetvis Tempar jag ändå. men vi får väl ta det med en nypa salt. Kanske utkristalliseras något med tiden... jag är på cd 19, men så gick jag ju i v 14/15 och hann väl upp i höga hormonnivåer kanske.