• Mimipig

Tempar/Fertility friend

Och nu sjönk tempen också. Känns så surt att ha rekordlång cykel när jag hoppas så mkt den här gången. Ännu ingen mens, men den brukar komma när tempen dippar. Kan det vara en tillfällig dipp? Är inte 36,71 grader ändå fortfarande "högt"? Ni ser, jag klamrar desperat...

• Mimipig
    FrökenE1985 skrev 2017-05-16 11:37:10 följande:

Tycker mig faktiskt ana något svagt. Håller tummarna stenhårt att det verkligen är något!

Skönt att höra att någon mer anar något - även om det bara är en skugga av platsen där det riktiga strecket skulle ha suttit, så att säga.
  • Mimipig
    oONinniOo skrev 2017-05-16 12:04:23 följande:

Jag ser faktiskt något! Håller tummarna att mensen inte kommer och att det blir starkare.

Åååååh, jag med! Vilken olidlig väntan. Ge mig ett riktigt streck eller kritvit yta tack! Detta lilla, lilla hopp till skugga känns då förrädiskt.
  • Mimipig
    Bell13 skrev 2017-05-16 13:11:16 följande:

Jag ser ett svagt streck. Det blir spännande att se tempen imorgon. Är det ett helt vanligt test eller testa tidigt?

Ett vanligt från Apoteket hjärtat. Birde jag köpa ett testa tidigt kanske?
  • Mimipig
    pugsnotdrugs skrev 2017-05-16 13:57:03 följande:

Negativt test idag men hög temperatur. Men kanske är att min lutealfas förlängts ytterligare. Bara att vänta o se.

Mimipig: tycker att jag ser något på ditt test:)

Kan vi bestämma att majoritetens röst avgör att det är så bara? Ingen mens ännu.
  • Mimipig
    pugsnotdrugs skrev 2017-05-16 16:40:08 följande:

Glömde min bild på kurvan.

Vad är ens oddsen att få negativt på cb early äl+10 och cb plus äl+12 o ändå var gravid?

Existerande.
  • Mimipig

Alltså. Neg test imorse. Ingen mens än. BIM idag. Köpte just ett clearblue early. Det ÄR väl ett streck?!

• Mimipig
    FrökenE1985 skrev 2017-05-16 18:18:25 följande:

Det är det absolut! Stort Grattis!

Vågar jag hoppas?! Var så nedslagen i morse med neg test och dippande Temp. Ingen mens än. BIM idag. Alltså... wow?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend