Tempar/Fertility friend
Då hade du och jag Äl samma dag, håller tummarna för dig!!
Då hade du och jag Äl samma dag, håller tummarna för dig!!
Jag brukar aldrig testa innan BIM, men nu hade jag en hög tester liggande så testade första gången på Äl +8 och det var ju såklart negativt. Sedan testade jag på Äl +10 och då fanns ett svagt svagt streck. Sedan har det strecket bara blivit starkare och idag tog jag ett digitalt som visade 1-2 v :)
Nä, inte modfälld alls, jag vet ju att Äl +8 är typ omöjligt att gå plus på, så det var väntat. Dessutom har ju mensen kommit vareviga månad i ett års tid, så var rätt inställd på att den skulle komma.
Jag har BIM på måndag el. tisdag egentligen, har 13-14 dagars luthealfas. Så jag tror nog att om du testar idag så får du ett hyfsat säkert svar.
Fan. Testade just och det var negativt. Jag som liksom kände på mig att det tagit sig den här gången! Men jag ger inte upp hoppet förrän mensen kommer...
Stories om folk som testat positivt sent mottages gärna.
Ja, jag är fullt medveten om att jag ockuperat den här tråden totalt idag. förlåt. BIM +13 gör något visst med en...
Sorry. ÄL +13, menade jag. (Annars hade det verkligen varit anledning till hijack big time.)
Jag testade negativt dag 13 sist men positivt på dag 14 prova om nån dag igen.
Nä ge inte upp! Hade det varit positivt hade du ju kunnat lita på det, men iom att det var negativt så finns ju fortfarande möjligheten att det var för tidigt. Det handlar ju bla om när ägget fäster (antar jag) fäster det sent så kan man ju inte få ett plus hur tidigt som helst, även fast du är nära BIM. Håller tummarna!!
Negativt test i morse, ÄL +15, BIM idag. Ingen mens än, men den kommer väl under dagen då. Testet borde rimligtvis visa positivt idag om jag var gravid. Visst har jag googlat fram stories om de som fått positivt först långt senare, men det känns ändå inte så troligt. Det troligaste är ju att jag helt enkelt inte är gravid och att testet visar rätt. Men jag erkänner att jag klamrar mig fast vid hoppet så länge inte mensen kommit.